کد خبر : 1045
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 17:29
-

افزایش تعداد شهدای دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان

افزایش تعداد شهدای دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان

در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه سیزدهم دیماه به گلزار شهدای کرمان ۲۲ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند. وی ادامه داد: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان ۸۵ نفر اعلام شده که ۲۲ نفر از این شهدا دانش آموز هستند و از این تعداد ۱۱ نفر دختر و ۱۱ نفر

در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه سیزدهم دیماه به گلزار شهدای کرمان ۲۲ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان ۸۵ نفر اعلام شده که ۲۲ نفر از این شهدا دانش آموز هستند و از این تعداد ۱۱ نفر دختر و ۱۱ نفر پسر هستند.

رضایی گفت: از مجموع شهدای حادثه کرمان دو نفر از شهرستان نرماشیر، دو نفر از شهرستان زرند و ۱۸ نفر از شهرستان کرمان مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: از ۲۲ نفر شهدای استان کرمان یک دانش آموز با نیازهای ویژه، ۱۰ دانش آموز دوره ابتدایی، ۵ نفر هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و ۶ نفر نیز دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری هستند.

رضایی تصریح کرد: تعدادی از دانش آموزان و فرهنگیان استان نیز جزو مجروحان این حادثه، در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند و روند درمان آنها در حال پیگیری است.

وی گفت: گروهی از شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استان از آغازین ساعت وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور در بیمارستان‌های کرمان پیگیر روند درمان دانش آموزان و فرهنگیان هستند و حضور در جمع خانواده شهدای دانش آموز این حادثه تروریستی در دستور کار این گروه قرار دارد.

پیش از این به نقل از وزیر آموزش و پرورش، تعداد شهدای دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان، ۲۰ نفر اعلام شده بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅