کد خبر : 1520
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 14:39
-

بازدید بیش از ۱۱ هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک در تعطیلات عید فطر

بازدید بیش از ۱۱ هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک در تعطیلات عید فطر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: از عید فطر تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید کردند. عطا حسن پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام عید فطر شاهد موج جدید بازدید گردشگران از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک در خرم‌آباد بودیم.   وی با

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: از عید فطر تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید کردند.

عطا حسن پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام عید فطر شاهد موج جدید بازدید گردشگران از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک در خرم‌آباد بودیم.  

وی با بیان اینکه از عید فطر تا روز گذشته ۴۳۷۲ نفر و از غروب دیروز تا به امروز ۶ ۱۷۹ نفر از این اثر تاریخی بازدید کردند، اضافه کرد: در مجموع از عید فطر تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال نیز قلعه فلک‌الافلاک جزء پنج اثر تاریخی پر بازدید کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بین بازدید کنندگان گردشگران خارجی نیز حضور داشتند.

حسن پور بیان کرد: با توجه به اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یک مطالبه عمومی است، همه زیرساخت‌ها برای تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅