استاندار لرستان :معاونت عمرانی تا پایان شهریور می بایست در ساختمان جدید در حال احداث استانداری مستقر شود.
استاندار لرستان گفت: معاونت عمرانی تا پایان شهریور ۱۴۰۳ در ساختمان جدید در حال احداث استانداری لرستان مستقر میشود. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از ساختمان استانداری لرستان اظهار کرد: برای تکمیل این طرح ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه پیشبینی میشود. وی گفت: نواقصی وجود
استاندار لرستان گفت: معاونت عمرانی تا پایان شهریور ۱۴۰۳ در ساختمان جدید در حال احداث استانداری لرستان مستقر میشود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از ساختمان استانداری لرستان اظهار کرد: برای تکمیل این طرح ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه پیشبینی میشود.
وی گفت: نواقصی وجود دارد که باید در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود، همچنین معاونت عمرانی تا پایان شهریور در ساختمان جدید استانداری مستقر میشود.
گفتنی است، ساختمان استانداری لرستان با ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ۱۲ طبقه در حال اجراست.
🕗 جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
🇮🇷اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان
@ostandarilorestan
خبرنگار؛

اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیخرداد ۲۱, ۱۴۰۵روز پُرکار، پیام عالیخانی مدیر شهرک های کشاورزی استان لرستان در شهرستان ازنا:
اجتماعیخرداد ۶, ۱۴۰۵پیگیری ویژه برای رفع مشکلات پروژه چغابهرام دورود در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان
اجتماعیخرداد ۳, ۱۴۰۵امتحانات در شرایط فعلی؛ ضرورت بازنگری در شیوه ارزشیابی دانشآموزان
اجتماعیخرداد ۳, ۱۴۰۵مدیر شهرک های کشاورزی استان لرستان گفت:
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰