کد خبر : 872
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 7:43
-

ایرج درویشی؛

تقدیر از ۹۴ رده برتر سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان

تقدیر از ۹۴ رده برتر سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان

در سیزدهمین جشنواره اشراف «مالک اشتر» صورت پذیرفت: ♦تقدیر از ۹۴ رده برتر سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان ♦دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام؛ در فضای رقابتی بسیار نزدیک بین معاونت‌ها توانستیم امروز ۹۴ رده برتر سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و شبکه‌های تحت امر آن را مورد تشویق قرار بدهیم. ♦سرهنگ

در سیزدهمین جشنواره اشراف «مالک اشتر» صورت پذیرفت:

♦تقدیر از ۹۴ رده برتر سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان

♦دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام؛ در فضای رقابتی بسیار نزدیک بین معاونت‌ها توانستیم امروز ۹۴ رده برتر سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و شبکه‌های تحت امر آن را مورد تشویق قرار بدهیم.

♦سرهنگ پاسدار علیرضا داداشی دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان گفت: این جشنواره بر اساس یکسال زحمات کارکنان نواحی مختلف سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام طی فرایندی رقابتی مورد ارزیابی قرار گرفت و از رده‌های برتر تقدیر شد.

♦وی افزود: از روش های متعدد برای صحت سنجی داده ها بهره برداری کردیم تا در نهایت امروز توانستیم جشنواره مالک اشتر را برگزار نماییم که بسیار فشرده و سخت بود.

♦سرهنگ پاسدار داداشی یادآور شد که در فضای رقابتی بسیار نزدیک بین معاونت‌ها توانستیم امروز ۹۴ رده برتر از سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و شبکه‌های تحت امر آن را مورد تشویق قرار بدهیم که برای جشنواره به این عظمت در سطح یک سپاه هم استعلامات نیاز بود و هم دغدغه برای انتخاب بهترین را داشتیم و اگرچه همگی خوب بودند اما در نهایت برخی از سایرین بهتر بودند.

♦سرهنگ داداشی، اشراف فرماندهی را کمک به تصمیم گیری و تصمیم سازی فرماندهان دانست که فرماندهان ارشد سپاه و رهبر معظم انقلاب بر اساس گزارشاتی که در زیر مجموعه آنها چه در توان و چه در آمادگی های رزم جمع آوری می شود تصمیم‌های راهبردی می‌گیرند.

♦دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام میزان آمادگی ها و توان در تصمیم گیری در صحنه میدان را اثرگذار عنوان کرد که این میزان از آمادگی بر اساس جمع آوری گزارشات اشراف به دست می آید.

♦وی در خصوص کار اشراف فرماندهی بیان کرد: جمع آوری، تجزیه تحلیل، رصد، پایش، ارزیابی عملکرد کارکنان برای تحقق سند اعتلای بسیج و سپاه و کمک به تصمیم گیری و تصمیم سازی فرمانده از مهم ترین اقداماتی است که در اشراف انجام می شود.

♦سرهنگ پاسدار داداشی ۷ مولفه را برای انتخاب رده های برتر مهم عنوان کرد که مهمترین آنها وضعیت و عملکرد برای انتخاب رده های برتر است.

♦دبیر اشراف سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام در زمینه نامگذاری این جشنواره تحت عنوان «مالک اشتر» که یکی از یاران امام علی (ع) است، گفت: وی نمادی از شجاعت، بصیرت و اقتدار بود و باید در سپاه تمامی کارکنان الگویی از مالک اشتر باشند.

💠 بسیج دانشجویی حوزه شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅