کد خبر : 120
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 9:07
-

برخورد قاطع و بدون اغماض دادگستری لرستان با اراذل‌واوباش

برخورد قاطع و بدون اغماض دادگستری لرستان با اراذل‌واوباش

رئیس کل دادگستری لرستان از برخورد بدون اغماض با اراذل‌واوباش، مرتکبین قتل های عمدی، سرقت‌های مسلحانه، قاچاقچیان سلاح، مهمات و مواد مخدر در این استان خبر داد. محمد رزم صبح روز گذشته در نشست مشترک شورای معاونان دادگستری لرستان با قضات دادسرای عمومی و انقلاب ضمن تقدیر از زحمات مؤثر کارکنان قضایی و اداری در

رئیس کل دادگستری لرستان از برخورد بدون اغماض با اراذل‌واوباش، مرتکبین قتل های عمدی، سرقت‌های مسلحانه، قاچاقچیان سلاح، مهمات و مواد مخدر در این استان خبر داد.

محمد رزم صبح روز گذشته در نشست مشترک شورای معاونان دادگستری لرستان با قضات دادسرای عمومی و انقلاب ضمن تقدیر از زحمات مؤثر کارکنان قضایی و اداری در تأمین امنیت مطلوب این استان اظهار داشت: لرستان امن‌ترین استان کشور است و مردم این استان که انقلابی، ایثارگر و ولایت مدار هستند مستحق هرگونه خدمت صادقانه هستند.

وی لرستان را با توجه به شاخص‌های موجود امن‌ترین استان کشور دانست و افزود: در دستگاه قضایی و مراجع امنیتی شرعاً وظیفه‌ داریم که امنیت مردم را به‌ نحو مطلوب تأمین کنیم.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه چند باند سرقت مسلحانه سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی کارکنان قضایی و مراجع ضابط در این استان کشف شد، عنوان کرد: اعضای این باندها ضمن شناسایی دستگیر شدند و تحت تعقیب قرار گرفتند و همچنین در همه پرونده‌ها برای متهمان کیفرخواست نیز صادر شد.

وی با بیان اینکه لازم است حفظ امنیت لرستان مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد، بیان کرد: دادگستری این استان بدون اغماض با جدیت و قاطعیت با اراذل‌واوباش، مرتکبین قتل‌های عمدی، سرقت‌های مسلحانه، قاچاقچیان سلاح و مهمات و مواد مخدر، عوامل تیراندازی، اختلاس و ارتشاء و دیگر جرایم مهم برخورد می‌کند.

رزم با اشاره به اینکه همه ما موظف هستیم برای تحقق شعار سال رهبری تلاش کنیم، گفت: دادگستری لرستان امسال نیز از تمام ظرفیت‌های قانونی در راستای رشد تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و کارخانجات این استان استفاده می‌کند.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: انجام صحیح و شایسته وظایف، مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است و در برنامه عملیاتی سال جاری این نهاد موضوعات مهمی همچون کاهش پرونده‌های موجودی و افزایش مختومه، اتقان آرا، اجرای احکام، دادرسی الکترونیک و غیره پیش‌بینی ‌شده است.

رزم همچنین بر نظارت و اجرای کامل برنامه عملیاتی مصوب در سطح لرستان تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅