کد خبر : 243
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 9:43
-

ایرج درویشی؛

خرید گندم

خرید گندم

🔰مدیرکل غله استان لرستان : خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان از مرز ۱۰۰هزار تن گذشت 🔺 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان گفت: خرید گندم از مراکز خرید استان از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشته است. 🔺مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان افزود: از ۲۷اردبیهشت ماه کار خرید گندم مازاد

🔰مدیرکل غله استان لرستان :
خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان از مرز ۱۰۰هزار تن گذشت

🔺 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان گفت: خرید گندم از مراکز خرید استان از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشته است.

🔺مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان افزود: از ۲۷اردبیهشت ماه کار خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان با تجهیز ۵۰ مرکز آغاز و تاکنون در جنوب استان بخش عمده محصول برداشت و خریداری شده است.

🔺‌بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کار برداشت ادامه داشته و پیش بینی میشود خرید تضمینی گندم در استان به چهارصد هزارتن برسد که نسبت به سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است.

🔺وی اضافه کرد: گندم خریداری شده در سیلوها و مراکز ذخیره سازی استاندارد نگهداری و به تدریج در اختیار کارخانجات آرد قرار خواهد گرفت لذا هیچگونه مشکلی در ذخیره‌سازی و تأمین به موقع گندم مورد نیاز کارخانجات آرد در استان وجود ندارد و با همت کشاورزان عزیز در سالجاری علاوه بر تامین نیاز استان بخشی از نیاز کشور نیز از محل گندم تولیدی استان تامین خواهد شد.

✍روابط عمومی اداره کل غله خدمات بازرگانی استان لرستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅