کد خبر : 981
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 13:02
-

روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر از جاده‌های لرستان

روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر از جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار پاییگاه خبری اندیشه زاگرس مرتضی شیروانی روز گذشنه چهارشنبه ۲۹آذر ۱۴۰۲ در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، اظهار داشت: امروز نبض توسعه اقتصادی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل است. وی به عملکرد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

به گزارش خبرنگار پاییگاه خبری اندیشه زاگرس مرتضی شیروانی روز گذشنه چهارشنبه ۲۹آذر ۱۴۰۲ در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، اظهار داشت: امروز نبض توسعه اقتصادی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل است.

وی به عملکرد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی هشت‌ماهه امسال اشاره کرد و افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه‌های روستایی، ۷۳ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده، همچنین ۹۲ کیلومتر نیز زیرسازی راه روستایی انجام‌گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: تعمیر و نگهداری ۱۴۲ کیلومتر سیستم روشنایی و اجرای روشنایی در ۱۵ نقطه از محورهای شریانی استان طی ابتدای سال تا کنون صورت‌گرفته است.

شیروانی با اشاره به نصب بیش از ۱۰۰ هزار تابلوی علائم و تابلو طی هشت‌ماهه امسال، تصریح کرد: در مجموع هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان طی این بازه زمانی در حوزه حمل‌ونقل و راهداری استان کار شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون سه میلیون و ۶۳۴ هزار تن کالا و بیش از یک میلیون مسافر در استان جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره صدور به هزار و ۵۱ بارنامه ترافیکی، تصریح کرد: امسال همچنین جابه‌جایی ۶۰ هزار زائر اربعین حسینی را در استان داشتیم.

شیروانی از روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی استان از ابتدای سال خبر داد و گفت: در این مدت خط‌کشی راه‌ها به طول سه هزار کیلومتر انجام‌گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅