کد خبر : 177
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 20:15
-

آخرین بازمانده چهارمحالیون در لرستان!!!

آخرین بازمانده چهارمحالیون در لرستان!!!

مدیرکل جامانده از تیم خادمی و موحدپور در لرستان!!! 🔹️در دومین چهارساله دولت حسن روحانی، سید موسی خادمی استاندار لرستان شد و با انتصاب دوستان و اقوام و یارانش که همگی هم‌استانی‌های خود بودند، ویرانی‌ها و عقب ماندگی‌های زیادی را به استان محروم لرستان تحمیل کرد. 🔸 شاید با توجه به رشد تورم در کشور

مدیرکل جامانده از تیم خادمی و موحدپور در لرستان!!!

  • 🔻هنوز چند سالی از هجوم مدیران ضعیف یکی از استان‌های شرقی به لرستان نگذشته که از بُعد ویرانی برای استان می‌توان آن را به حمله مغولان به ایران تشبیه کرد.

🔹️در دومین چهارساله دولت حسن روحانی، سید موسی خادمی استاندار لرستان شد و با انتصاب دوستان و اقوام و یارانش که همگی هم‌استانی‌های خود بودند، ویرانی‌ها و عقب ماندگی‌های زیادی را به استان محروم لرستان تحمیل کرد.

🔸 شاید با توجه به رشد تورم در کشور خیلی از این عقب‌ماندگی‌ها جبران ناپذیر باشد و برخی از پروژه‌های فعال آن روزها تعطیل شد و در رده میراث فرهنگی قرار گرفت.

🔹️بی‌شک حضور موحدپور به عنوان رییس حوزه ریاست استاندار و عزل شبانه وی و بخصوص تبعات بعد از آن را هنوز سیاسیون و اهالی رسانه لرستان از یاد نبرده‌اند.

🔸تعطیلی عمران لرستان توسط امیری معاون عمرانی استاندار وقت و فرمایشی عمل کردن وی، تاراج میراث فرهنگی و صنایع دستی و نابودی گردشگری در لرستان در زمان تصدی قاسمی، و‌ سکوت و رکود لرستان در آن سالها و ادامه آن تاکنون، همه و همه ارمغان حضور تیم چهارمحالیون در لرستان بود.

🔹️نکته عجیب عدم جابجایی یکی از یاران خادمی در لرستان است که پس از گذشت دو سال همچنان بر صندلی مدیریتی تکیه داده است و جولان می‌دهد!!!

🔸 مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان به عنوان آخرین مدیر چهارمحالی آن روزهای بد، بدلیل عدم شناخت کافی از استان و مختصات جغرافیایی این دیار باعث نارضایتی‌هایی برای مردم شده است.

🔹️این در حالی است که با تغییر دولت، تغییر در مدیریت ارشد استان و انتصاب رییس‌کل جدید دستگاه قضا در لرستان؛ انتظار می‌رود، ثبت اسناد و املاک لرستان نیز دچار خانه‌تکانی مدیریتی شود.

🔹️با توجه به علم مدیریت، ماندگاری چند ساله مدیر یک دستگاه باعث روزمرگی و عدم نوآوری و شکوفایی در یک دستگاه می‌شود و از طرفی نیز انتظار جوانان مومن و انقلابی از استاندار و رییس‌کل دادگستری لرستان استفاده از نیروهای همراه دولت و مدیران انقلابی در لرستان است.

🔸 تغییر آخرین مهره تشکیلات معروف به چهارمحالیون در لرستان مطالبه جدی همراهان و حامیان دولت و دستگاه قضایی کشور است تا این سازمان پراهمیت، از مدیری توانمند، تیمی پرتوان ‌و‌ همراه با دولت بهره‌مند شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅