فرآیند واگذاری و مولدسازی ۱۵ ملک دولتی برای تزریق منابع به پروژه‌های عمرانی

فرآیند واگذاری و مولدسازی ۱۵ ملک دولتی برای تزریق منابع به پروژه‌های عمرانی

با هدف آزادسازی ظرفیت‌های پنهان اقتصادی و تأمین فوری اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های زیرساختی، روند رسمی مولدسازی ۱۵ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های دولتی در شهرستان بروجرد کلید خورد. فرماندار ویژه شهرستان تأکید کرد که درآمدهای حاصل از این واگذاری‌ها باید منحصراً در همان منطقه و جهت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام هزینه‌ شود.؛