کد خبر : 345
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 12:49
-

فرمانده انتظامی استان از کشف انبار دارو‌های احتکاری خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

فرمانده انتظامی استان از کشف انبار دارو‌های احتکاری خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان لرستان در تشریح این خبر، گفت: وی افزود: با تحقیقات انجام شده ۱۴ هزار، قلم انواع دارو و لوازم پزشکی به ارزش ۲۵ میلیارد تومان کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد. فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان لرستان در تشریح این خبر، گفت:

  • در پی اخبار واصله مبنی بر دپوی دارو‌ها احتکار شده در پارکینک منزلی در یکی از محلات شهرستان خرم‌آباد بلافاصله ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات استان با هماهنگی و حضور بازرسان معاونت غذا و دارو، اداره صمت، قاضی تعزیرات حکومتی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده ۱۴ هزار، قلم انواع دارو و لوازم پزشکی به ارزش ۲۵ میلیارد تومان کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که سودجویانی که سلامت شهروندان را بازیچه اهداف شوم خود قرار دهند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد، از شهروندان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش تا نسبت به پیگیری‌های قانونی آن اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅