کد خبر : 558
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 8:48
-

حانیه مسعودی نیا؛

توسعه شهرستان معمولان با بهره برداری از پل ابراهیم آباد فراهم شد

توسعه شهرستان معمولان با بهره برداری از پل ابراهیم آباد فراهم شد

فرهاد زیویار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ زنی چندین پروژه به ارزش ۲۴۵میلیارد تومان در شهرستان‌های پلدختر و معمولان اظهار داشت:کلنگ زنی به گاز رسانی به ۴۱روستای میانکوه شرقی معمولان و بهره برداری از طرح گاز رسانی به ۹روستا و چهار واحد صنعتی انجام شد که در آینده

فرهاد زیویار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ زنی چندین پروژه به ارزش ۲۴۵میلیارد تومان در شهرستان‌های پلدختر و معمولان اظهار داشت:کلنگ زنی به گاز رسانی به ۴۱روستای میانکوه شرقی معمولان و بهره برداری از طرح گاز رسانی به ۹روستا و چهار واحد صنعتی انجام شد که در آینده ای نزدیک گاز دار می شوند. 

وی با اشاره به بهره‌برداری از دو پل شهدای معمولان و برگلان سوخته افزود: پل شهدای معمولان با ۱۰۸میلیارد تومان و پل برگلان سوخته با اعتبار ۵۰میلیارد تومانی که جز مطالبات مردم منطقه بود به بهره برداری رسید.

استاندار لرستان با بیان اینکه پل برگلان سوخته جز طرح های مهمی بود که در سفر رئیس جمهور از قلم افتاده بود عنوان کرد:با پیگیری صورت گرفته و بازدید وزیر کشور که بعد از سفر رئیس جمهور به لرستان انجام شد این پروژه هم جز مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و با تزریق اعتبار۵۰میلیارد تومانی  تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه پل ابراهیم‌آباد معمولان در سیل ۹۸از بین رفت که با پیگیری‌های صورت گرفته با اعتبار بیش از ۱۰۰میلیارد تومانی به بهره برداری رسید، بیان کرد:با بهره برداری از این پل علاوه بر راه ارتباطی روستاهای معمولان به شهر برقرار می شود در مواقع بحران محور پدافندی در منطقه خواهد بود. 

زیویار گفت:با توجه به اینکه شهرستان معمولان برای توسعه دچار انسداد است با بهره‌برداری از پل راهبردی ابراهیم‌آباد از ضلع غربی شهرستان معمولان شرایط توسعه معمولان فراهم شده است. 

وی تصریح کرد:فیدر جدید برق شهر پلدختر با اعتبار ۱۰میلیارد تومانی تکمیل و به بهره برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅