کد خبر : 3781
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۳:۵۰
-

رضامقدسی؛

دیدار فرمانده انتظامی بروجرد با مردم در مساجد

دیدار فرمانده انتظامی بروجرد با مردم در مساجد
فرمانده نیروی انتظامی بروجرد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با نمازگزاران مسجد شیخ احمد در این شهر دیدار کرد.؛


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اندیشه زاگرس، سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی بروجرد به مناسبت فرا رسیدن و گرامیداشت هفته انتظامی به همراه معاون فرهنگی و ریس کلانتری ۱۱ تختی با حضور در مسجد شیخ احمد به صورت حضوری با مردم گفتگو و به ارایه مطالب انتظامی و آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برای نمازگزاران پرداختند.
محور گفتگو و سخنان سرهنگ “مهدوی کیا” تربیت اسلامی و دینی فرزندان از خانه تا مدرسه و دوستیابی خوب و معاشرت فرزندان با افراد صالح و یاد دادن مهارت‌های زندگی توسط اولیا و مربیان از قبیل : کنترل خشم ، توجه به خواسته های منطقی فرزندان و … در راستای ارتقا امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان گردید که با استقبال نمازگزاران روبرو شد در پایان این دیدار مردم ولایت مدار بروجرد مشکلات و مطالبات محله را عنوان و فرمانده شهرستان در مقام پاسخگویی آنان برآمده و در پایان این دیدار نمازگزاران از زحمات فرماندهی و کارکنان انتظامی بروجرد تقدیر و قدردانی کردند.

خبرنگار؛

رضا مقدسی
رضا مقدسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.