کد خبر : 2165
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
-

اولین‌مدیرعامل باشگاه لیگبرتری ایران قهرمانی‌تیم فوتبال خیبرخرم آبادراتبریک‌ گفت.

اولین‌مدیرعامل باشگاه لیگبرتری ایران قهرمانی‌تیم فوتبال خیبرخرم آبادراتبریک‌ گفت.

مدیرعامل باشگاه‌ فرهنگی ورزشیپلیمرخلیج‌فارس خرم‌آبادایرج سپهوند نوشت؛جناب آقای دکترمسعودعبدی‌مالکمحترم‌تیم فوتبال خیبرخرم آبادماراتن لیگ‌یک فوتبال کشوردرحالیکه‌ یک‌هفته ازآن‌‌باقی مانده استتیم‌‌فوتبال خیبرخرم‌آباد توانستبه‌لیگ‌ برترایران صعودی تاریخیداشته باشدکه بیانگرمدیریت خوبوحمایتهای بی دریغ جنابعالی وتلاشدیگرعزیزان وعوامل آن باشگاه می باشدضمن تبریک ازدرگاه خداوند متعال سعادت وبهروریتان رامسألت می نمایمامیدوارم بابرنامه ریزی مناسب دررقابتهای لیگ برترایران نماینده سرافرازوشایسته برای‌لرتباران ایران


مدیرعامل باشگاه‌ فرهنگی ورزشی
پلیمرخلیج‌فارس خرم‌آبادایرج سپهوند نوشت؛
جناب آقای دکترمسعودعبدی‌مالک
محترم‌تیم فوتبال خیبرخرم آباد
ماراتن لیگ‌یک فوتبال کشوردرحالی
که‌ یک‌هفته ازآن‌‌باقی مانده است
تیم‌‌فوتبال خیبرخرم‌آباد توانست
به‌لیگ‌ برترایران صعودی تاریخی
داشته باشدکه بیانگرمدیریت خوب
وحمایتهای بی دریغ جنابعالی وتلاش
دیگرعزیزان وعوامل آن باشگاه می باشدضمن تبریک ازدرگاه خداوند متعال سعادت وبهروریتان رامسألت می نمایم
امیدوارم بابرنامه ریزی مناسب دررقابتهای لیگ برترایران نماینده سرافرازوشایسته برای‌لرتباران ایران عزیزباشید.

ایرج سپهوندمدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمرخلیج فارس خرم آباد__۱۷خردادماه ۱۴۰۳

⚽️کانال خبرورزشی لرستان👇👇

https://eitaa.com/akhbarvarzeshilorestan

✅پایگاه( خبری اندیشه زاگرس)

خبرنگار؛

ایرج درویشی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.