کد خبر : 1390
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 18:30
-

اندر احوالات عدم پاسخگویی و برگزاری نشست خبری شورای شهر بروجرد با خبرنگاران

اندر احوالات عدم پاسخگویی و برگزاری نشست خبری شورای شهر بروجرد با خبرنگاران

✍🏻دکتر سید مصطفی حسینی مسئولان مکلف به پاسخگویی رسانه‌ها هستند و باید این کار را انجام دهند ‌. برخی مسئولان علی‌رغم وظایف قانونی خود پاسخگوی رسانه‌ها نیستند و این در حالی است که ” رسانه ” به عنوان یکی از ارکان دموکراسی ، پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است .پاسخگو نبودن مسئول به معنای

✍🏻دکتر سید مصطفی حسینی

مسئولان مکلف به پاسخگویی رسانه‌ها هستند و باید این کار را انجام دهند ‌. برخی مسئولان علی‌رغم وظایف قانونی خود پاسخگوی رسانه‌ها نیستند و این در حالی است که ” رسانه ” به عنوان یکی از ارکان دموکراسی ، پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است .
پاسخگو نبودن مسئول به معنای این است که وی اهمیتی به رسانه و افکار عمومی نمی‌دهد و این به معنی بی‌احترامی به یکی از ارکان دموکراسی است و چنین مدیرانی که فراری از خبرنگار و پاسخگویی هستن به درد مدیریت در جامعه امروز نمی خورند .

متأسفانه در این دوره شورای شهر بروجرد شاهد آن هستیم که خبرنگاران برای حضور در جلسات و …. توسط این نهاد شهری گلچین می شوند .
امروز مسئولان شورای شهر بروجرد با گذشت حدود ۳ سال از عمر شورای ششم تاکنون یک جلسه و نشست خبری با خبرنگاران برگزار نکرده و هیچگاه نیز در سه شنبه های خبری بروجرد به میان خبرنگاران نیامده و از مواجه با خبرنگاران و اهالی رسانه ترس و واهمه دارند .
اما متأسفانه جای تأسف است که در شهرستان بروجرد پدیده دیوارکشی بین خبرنگاران شکل گرفته و برخی خبرنگاران تبدیل به نیروهای اختصاصی یک گروه یا جریان سیاسی شدند و قلمشان بجای اینکه در راستای منافع مردم باشد برعکس همسو با اهداف و برنامه های آنان است .
این دقیقا بدعتی ناپسند و نادرست است که امروز پیدا و پنهان شاهد آن هستیم . امروز اعضای شورای اسلامی شهر بروجردباید پاسخگوی این انتقاد افکار عمومی ، دلسوزان و مطالبه گران باشند که به راستی چرا در طول حدود ۳ سال از روی کار آمدنشان تاکنون حتی یک جلسه به میان عموم خبرنگاران نیامده اند و پاسخگوی مطالبگری های دلسوزانه آنان نبوده اند .

خبرنگار؛

سیدمصطفی حسینی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅