کد خبر : 209
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 2:28
-

یک لرستانی در آستانه کسب کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران

یک لرستانی در آستانه کسب کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران

انتخابات دوره دهم هیات رییسه اتاق ایران به ایستگاه آخر خود رسیده و ساعاتی دیگر ریاست این پارلمان بخش خصوصی مشخص خواهد شد. فارغ از تغییراتی که در آیین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیات نمایندگان اتاق ایران و اتاق‌های شهرستان بوجود آمده ، و با نگاهی به فهرست کاندیداها در این بخش شاید بتوان حسین

انتخابات دوره دهم هیات رییسه اتاق ایران به ایستگاه آخر خود رسیده و ساعاتی دیگر ریاست این پارلمان بخش خصوصی مشخص خواهد شد.

فارغ از تغییراتی که در آیین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیات نمایندگان اتاق ایران و اتاق‌های شهرستان بوجود آمده ، و با نگاهی به فهرست کاندیداها در این بخش شاید بتوان حسین سلاح ورزی نایب رییس فعلی و لرستانی این اتاق را شانس اول انتخابات معرفی نمود . ناگفته نماند وی برای کسب این کرسی رقابت سختی را با دیگر کاندیداها خواهد داشت.

سلاح ورزی در حوزه های سیاست و اقتصاد از افراد شاخص بوده و مسلما حضور وی مخالفت برخی ها را بدنبال خواهد داشت،کما اینکه در آخرین روزها و ساعات اعلام تایید صلاحیت ها ، خبری روی خروجی یک خبرگزاری قرار گرفت که در آن به رد صلاحیت دکتر حسین سلاح ورزی از سوی نهاد های امنیتی اشاره شده بود. اما لحظاتی بعد این خبر از روی سایت خبری این خبرگزاری حذف شد .

میر محمد صادقی رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران ساعاتی پیش گفت: مرحله نهایی دهمین دوره انتخابات اتاق ایران، طبق تقویم انتخابات، در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

حسین میرمحمد صادقی افزود: اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در محل این اتاق، ۷ عضو هیات رئیسه اتاق ایران را با تعیین سمت‌های آنان انتخاب می‌کنند.

ترکیب هیات رئیسه اتاق ایران عبارت است از یک نفر رئیس، چهار نفر نایب‌رئیس، یک نفر خزانه‌دار و یک نفر منشی که همگی به‌طور جداگانه و با رأی اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق ایران انتخاب خواهند شد.

محمد ناصر بهاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅