کد خبر : 1473
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 15:43
-

جناب آقای عباس گودرزی تا به امروز کجا بودید!!!

جناب آقای عباس گودرزی تا به امروز کجا بودید!!!

✍ یاسر نظری چگنی قطعآ عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی بواسطه نقش و وظایفی که دارند توسط آحاد جامعه اعم از کارشناسان،اهل فن و حتی افرادی هم که فاقد هرگونه تخصص هستند مورد ارزیابی و واکاوی قرار گرفته و بدون شک به ضعفها و نقایص موجود نقدها و ایراداتی وارد است لذا نه تنها استاندار

✍ یاسر نظری چگنی

قطعآ عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی بواسطه نقش و وظایفی که دارند توسط آحاد جامعه اعم از کارشناسان،اهل فن و حتی افرادی هم که فاقد هرگونه تخصص هستند مورد ارزیابی و واکاوی قرار گرفته و بدون شک به ضعفها و نقایص موجود نقدها و ایراداتی وارد است لذا نه تنها استاندار محترم لرستان از این قاعده مستثنی نیست بلکه نقدهایی به شخص رئیس جمهور و مجموعه دولت، دیگر قوا وحتی عملکرد چند دهه انقلاب در برخی از بخشها وارد می باشد به گونه ای که برخی مواقع شاهد نقد و بیان ایرادات مجموعه قوه قضائیه از زبان خود شخص ریاست قوه بوده ایم و بعضا هم شاهد بیان ایرادات توسط مقام معظم رهبری (دامه ظله) هستیم.

نکته حائز اهمیت شیوه و چگونگی بیان نقد است.
اگر انتقادات ابراز شده منصفانه، با حسن نیت، جهت اصلاح امور و من حیث المجوع منافع عموم غایت اصلی آن باشد نقدی سازنده بوده که با اتخاذ تدابیر لازم و راهکارهای مفید به بهبود عملکرد شخص مورد نظر و برون رفت از وضعیت موجود کمک می کند و در نقطه مقابل آن نقد مغرضانه قرار داشته که منشا آن انگیزه های شخصی، باندی و حزبی است که دیگر نقد نیست بلکه تخریب است و بیان آن نه تنها کمکی به جامعه نمی کند و گره گشای مشکلات نیست بلکه خود منشا بروز مشکلات،چالش و اصطکاک می شود که نقد آقای عباس گودرزی نماینده محترم شهرستان بروجرد از نوع دوم است.
یکی از محاسن دکتر زیویار حداقل نسبت به استانداران قبلی که باعث نارضایتی افراد و حمله آقای گودرزی به ایشان شده است تسلیم نشدن ایشان در مقابل سهم خواهی و زیاده خواهی هاست که سالیان سال است در استان لرستان به یک عرف تبدیل شده است.

«کجا بودید وقتی که جنگ بود عرصه بر شیران عالم تنگ بود»

جناب آقای گودرزی چرا زمانی که استاندار قبلی قریب بیست نفر مشاور داشت و به تعبیری استانداری به کانون بازنشستگان تبدیل شده بود که همگی بواسطه سهم خواهی بود به جای موضع حق طلبی و مطالبه گری ، سکوت اختیار کردید و به فکر مردم لرستان نبودید.
چرا زمانیکه استانداری به ستاد تبلیغات برخی کاندیداها تبدیل شده بود و همه به این مهم واقف بودند زبان گویای مردم نبودید و فریاد انالحق سر ندادید.
ای کاش بصیرت داشتید و اوضاع و شرایط جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا را در سخنان خود لحاظ می کردید.
اگر دلسوز لرستان هستید چرا در این مدت هیچ سخنی از کارشکنی بعضی از مسئولان رده بالا در توقف پروژه راه آهن دورود به خرم آباد به میان نیاوردید؛آری چون این پروژه به شما مربوط نیست و هیچ منفعتی ندارید حرفی از آن نزدید.
چگونه لفظ کلی مردم را به کار برده اید؛بله طبق قانون اساسی شما می توانید زبان تمام مردم باشید اما در سخن شما به استاندار محترم استان لرستان اشاره کرده اید پس بهتر بود هیجانی حرف نمی زدید و حداقل از زبان مردم حوزه انتخابیه خود سخن می گفتید نه مردم تمام کشور.
جناب گودرزی شما که شهامت دارید پاسخ دهید که چرا در برابر مدیریت غیر علمی و غیر تخصصی سال های قبل که می توانست تثبیت کننده قدرت اقتصادی و اجتماعی استان لرستان باشد سکوت اختیار کردید.
قبول کنید که مغرضانه به استاندار محترم استان لرستان تاختید و نیت خود را برملا ساختید؛چرا در این نطق های آتشین خود از تعداد صنایع بزرگ و کوچکی که در سال های قبل و در دوران نمایندگی شما تعطیل شد حرفی به میان نیاوردید.
ای کاش شورای نگهبان در تائید صلاحیت ها داشتن انصاف را هم در نظر می گرفت تا امروز آقای عباس گودرزی خود را در مجلس نمی دید.
اینکه آقای عباس گودرزی همه مشکلات استان لرستان در طی این چند دهه را در قاب زیبای سخن جاسازی کنند و حواله استاندار نمایند که تنها دو سال و چند ماه در این سمت جای دارند نشان از کم انصافی وی دارد؛از طرفی چنین سخنان و قضاوتی ناعادلانه توهین ضمنی به شعور و حافظه تاریخی مردم فهیم لرستان محسوب می گردد چرا که اکثر قریب به اتفاق مردم از چگونگی روند واماندگی توسعه همه جانبه لرستان اطلاع کافی دارند.
جناب گودرزی شما یا بی اطلاع هستید یا نه قصد و نیتی دیگر از ناختن به استاندار محترم استان لرستان دارید که در هر دو حالت باید به حال مردم گریست؛پس بدانید که ورشکسته کردن اکثر واحد‌های اقتصادی توسط مدیران دهه شصت و هفتاد تا برگشت هشتاد درصدی بودجه عمرانی در دهه هشتاد و دست در یک کاسه داشتن نمایندگان ادوار و استانداران و مدیران ارشد طی ادوار مختلف مثل روشنایی روز هستند که در حافظه همه مردم ثبت و ضبط است.
حقیقت را بگوید تا مردم به توانایی و ناکارآمدی استاندار پی ببرند؛در این سال ها چند میلیارد یا میلیون به بودجه عمرانی استان لرستان توسط شما اضافه شده است اصلا شفاف توضیح دهید آیا در زمان حضور دکتر فرهاد زیویار در لرستان بودجه ای معطل مانده و یا بودجه ای مصرف نشده به خزانه عودت داده شده است.

آری قطعآ حق با شماست اگر دکتر فرهاد زیویار هم به رویه برخی استانداران قبلی اصحاب و افراد ذی نفوذ رسانه ای را بر خوان بیت المال برای حمایت از خویش دعوت می کرد و شانتاژ خبری استاندار تیتر اول رسانه ها و شبکه های اجتماعی بود و مجال عرض اندام به منتقدین را نمی دادند و آنان را به طرق مختلف وادار به سکوت می کردند امروز اوضاع فرق می کرد اما چه باید کرد وقتی که خط و مشی دکتر زیویار صداقت است و این قبیل رفتارهای عوام فریبانه؛شایسته ایشان و دولت نبوده و در قالب شخصیتشان نمی گنجد.
کجا من شکر این نعمت گذارم/که زور مردم آزاری ندارم.

و اما فحوای کلام؛جناب عباس گودرزی لطفاً اقدامات خود را برای شروع به کار صنایع تعطیل شده در مرکز استان و دیگر شهرستان ها به غیر از بروجرد برای مردم را اطلاع رسانی کنید تا مردم دیگر شهرها بدانند که شما دلسوز آنها هستید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضایی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

آقای یاسر نظری چگنی
با این نوشته های مغرضانه به گندم ری نخواهی رسید!

شهروندخبرنگار ما ارسال✅