کد خبر : 948
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 11:39
-

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان/۹۸ پروژه عمرانی در ۲۰ شهرک صنعتی لرستان در حال اجراست

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان/۹۸ پروژه عمرانی در ۲۰ شهرک صنعتی لرستان در حال اجراست

فرزاد محمدی ۲۱ آذرماه در سه‌شنبه‌های خبری که در محل سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۴ شهرک مصوب و ۲۰ شهرک در حال واگذاری در استان داریم که در مجموع مساحت این اراضی ۱۶۱۳ هکتار است. وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت اتفاقات خیلی خوبی در استان افتاده است، افزود:

فرزاد محمدی ۲۱ آذرماه در سه‌شنبه‌های خبری که در محل سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۴ شهرک مصوب و ۲۰ شهرک در حال واگذاری در استان داریم که در مجموع مساحت این اراضی ۱۶۱۳ هکتار است.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت اتفاقات خیلی خوبی در استان افتاده است، افزود: هم‌اکنون ۹۸ پروژه عمرانی در سطح ۲۰ شهرکی که به بهره‌برداری رسیدند در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پیشرفت این پروژه‌ها در چند آیتم مشخص شده کمتر از ۲۵ درصد، بین ۲۵ تا ۵۰ درصد، ۵۰ تا ۷۵ و۷۵ تا ۱۰۰ درصد هستند.

محمدی اضافه کرد: وظیفه تامین امکانات زیربنایی را داریم تا صنعتگری که به استان می‌آید دغدغه امکانات زیربنایی را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی ۹۸ پروژه مذکور ۴۸ درصد است و از مجموع آنها ۵۴ مورد خاتمه یافته است، اظهار کرد:برای این پروژه‌ها ۴۲۰ میلیارد تومان پیمان سپاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در ادامه با بیان اینکه در مدت یک تا ۱.۵ سال اخیر، آب (۵۷ لیتر بر ثانیه) و گاز(۵۰ هزار مترمکعب بر ساعت) هفت شهرک صنعتی در لرستان تامین شده است، تصریح کرد: همچنین ۲۰ کیلومتر روشنایی در شش شهرک، ۱۵ کیلومتر خطوط مخابرات در پنج شهرک، ۷۲ مگاولت آمپر برق در چهار شهرک، ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در هفت شهرک و تصفیه‌خانه فاضلاب با حجم ۶۵۰ متر مکعب بر ساعت در دو شهرک صنعتی در لرستان انجام شده است.

محمدی از شروع فاز عملیاتی چهار شهرک صنعتی در استان خبر داد و گفت: ۳۹۰ هکتار فاز اجرایی این شهرک‌هاست که در منطقه ویژه اقتصادی پیمان‌سپاری شده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره سه خرم‌آباد و شماره یک بروجرد و ناحیه صنعتی خوشناموند در ۳۹۰ هکتار در مدار خدمات‌رسانی و تکمیل امورات زیربنایی داریم تا بستر را برای سرمایه‌گذاران جدید فراهم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅