رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد:👇
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد:تسهیل امکان استفاده مؤسسات قرآنی از فضاهای در اختیار آموزش و پرورش لرستانرئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تسهیل امکان استفاده مؤسسات قرآنی از فضاهای در اختیار آموزش و پرورش استان خبر داد.به گزارش روابط
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد:تسهیل امکان استفاده مؤسسات قرآنی از فضاهای در اختیار آموزش و پرورش لرستانرئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تسهیل امکان استفاده مؤسسات قرآنی از فضاهای در اختیار آموزش و پرورش استان خبر داد.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، احمد کاظمی روز یکشنبه در دیدار با احسان پیرداده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: تسهیل امکان استفاده مؤسسات قرآنی از فضاهای در اختیار وزارت آموزش و پرورش از مطالبات جدی جامعه قرآنی به ویژه شورای توسعه فرهنگ قرآنی و اتحادیه مؤسسات مردمی قرآن و عترت (ع) بود که خوشبختانه براساس پیگیریها و حمایتهای صورت گرفته وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این بخشنامه ابلاغ شده است.رئیس گروه قرآن و عترت با تأکید بر تشکیل کمیته مشترک بین گروه قرآن و عترت ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان گفت: همافزایی و تعامل هرچه بیشتر در برنامهها، از جمله برنامههای قرآنی، میتواند زمینهساز ارتقای سطح فرهنگی و معنوی دانشآموزان، تقویت انس با قرآن در مدارس، و بهرهمندی از ظرفیتهای آموزشی و تربیتی دو دستگاه باشد. این همکاری مشترک همچنین میتواند به طراحی و اجرای برنامههای هدفمند، شناسایی استعدادهای قرآنی، و حمایت از نخبگان این حوزه منجر شود و نقش مؤثری در گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه ایفا کند.کاظمی استفاده از ظرفیت دانشآموزان در اجرای برنامههای فرهنگی و قرآنی را مورد تاکید قرار داد و افزود: حضور نوجوانان در اجرای برنامهها به جذب حداکثری آنان در حوزههای دینی و قرآنی کمک قابل توجهی میکند. براین باوریم که تمام دانشآموزان شهری و روستایی از استعدادها و توان خوبی برخوردارند که این توان باید شناسایی و تقویت شود؛ چراکه رشد این استعدادها در نهایت به اعتلای نظام منتج خواهد شد.پیرداده نیز در این دیدار درباره استفاده مؤسسات قرآنی از فضای مدارس گفت: یکی از اقدامات سند راهبردی کمیسیون توسعه قرآن کریم ایجاد فرصت برای استفاده مؤسسات قرآنی از فضای خالی مدارس در غیر ساعات آموزشی است که همکاریهای لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.
andishezagros
خبرنگار؛
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
دستهبندی نشدهخرداد ۲۱, ۱۴۰۵جنایت زیست محیطی ؛جنگ معادن در شهرستان چگنی
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۵ضرورت تغییر در الگوی انتخاب شوراها
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۵تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴و معلمان نمونه در خرم آباد
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۵خلیج تا ابد فارس
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰