کد خبر : 5986
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۴ - ۰:۵۹
-

مسئولان به وعده‌های خود عمل نکردند؛

رضامقدسی؛

وحدت تنها تر از همیشه

وحدت  تنها تر از همیشه
در سایه کم توجهی مسئولان استان لرستان وحدت بروجرد در آستانه واگذاری قرار دارد ؛

تیم فوتبال وحدت بروجرد، نماینده شایسته این شهرستان که پس از فصلی پرفراز و نشیب و با کمترین امکانات به لیگ برتر جوانان ایران صعود کرده است، امروز در سکوت خبری و در آستانه واگذاری امتیاز خود به شهری دیگر قرار دارد.

این در حالی است که پس از صعود مقتدرانه تیم، مسئولان استان و شهرستان با ارسال پیام‌های تبریک و ارائه وعده‌های “دهن پرکن” سعی در نمایان کردن حمایت خود داشتند، اما گذر زمان نشان داد که این وعده‌ها جز “سر خرمن” نبوده‌اند.

حدود دو ماه از صعود نماینده بروجرد به لیگ برتر جوانان می‌گذرد و مسئولان، گویی که هدفشان تنها گرفتن عکس یادگاری با اعضای تیم بوده، وعده‌های خود را فراموش کرده‌اند. این بی‌توجهی منجر به وضعیتی شده است که امتیاز تیم وحدت بروجرد در معرض واگذاری به شهری دیگر قرار گرفته است.

این موضوع باعث طرح سوالاتی اساسی می‌شود: آیا با واگذاری امتیاز این تیم، مسئولان استان و شهرستان همچنان می‌توانند با سرافرازی در جامعه حاضر شوند؟ چه کسی پاسخگوی آرزوهای برباد رفته جوانان مستعد این تیم خواهد بود؟

اینجانب رضا مقدسی از فعالین رسانه در استان لرستان، ضمن ابراز نگرانی از این وضعیت، از استاندار و مسئولان شهرستان درخواست دارم تا با “وحدت” و همدلی، برای اعتلای نام وحدت بروجرد و مردم این شهر، چاره‌ای بیندیشند و مانع از دست رفتن این فرصت ارزشمند برای جوانان مستعد لرستان شوند.

خبرنگار؛

رضا مقدسی
رضا مقدسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.