کد خبر : 484
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 9:47
-

حانیه مسعودی نیا؛

مشکل بی‌آبی در ۲ روستای چگنی تا ۱۰ روز آینده رفع می‌شود

مشکل بی‌آبی در ۲ روستای چگنی تا ۱۰ روز آینده رفع می‌شود

محمودوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره بی‌آبی در دو روستای شهرستان چگنی اظهار داشت: فاز اول آبرسانی به روستاهای «کی‌برآفتاب» و «چاه ذوالفقار» اجرایی‌شده‌ و پیمانکار فاز دوم نیز مشخص شده‌است. وی افزود: معارض‌های محلی فعلاً اجازه ادامه پروژه آبرسانی به کی برآفتاب و چاه ذوالفقار را به ما نمی‌دهند و مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب

محمودوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره بی‌آبی در دو روستای شهرستان چگنی اظهار داشت: فاز اول آبرسانی به روستاهای «کی‌برآفتاب» و «چاه ذوالفقار» اجرایی‌شده‌ و پیمانکار فاز دوم نیز مشخص شده‌است.

وی افزود: معارض‌های محلی فعلاً اجازه ادامه پروژه آبرسانی به کی برآفتاب و چاه ذوالفقار را به ما نمی‌دهند و مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان و فرماندار چگنی پیگیری‌هایی را در این ‌رابطه انجام داده‌اند.

مدیر آب و طرح‌های آبرسانی روستایی شرکت آب‌وفاضلاب لرستان با اشاره به تشکیل قرارگاه رصد و پایش چگنی عنوان کرد: این قرارگاه به‌صورت هفتگی پیگیر مسائل و مشکلات این شهرستان است.

وی بیان کرد: مشکل معارض محلی برای آبرسانی به کی برآفتاب و چاه ذوالفقار حدود یک هفته تا ۱۰ روز آینده با مساعدت مسئولان ذی‌ربط رفع می‌شود تا این پروژه بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

محمودوند گفت: آب سالم و کافی با اجرای پروژه آبرسانی به کی برآفتاب و چاه ذوالفقار تا دو ماه آینده در اختیار مردم این روستاها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅