خواب آشفته برای مدیران لرستان

🔻خواب آشفته برای مدیران لرستان 🔹 استاندار لرستان خبرداد: ۱۵ مدیر در آستانه تغییر/کسانی که با رابطه در دستگاههای مختلف به کار گرفته شده اند به خانه هایشان بر می گردند. 🔹 استاندار لرستان در همایش تجلیل از بانوان که در استانداری برگزار شد از موج تغییرات در لرستان خبر داد. 🔹 سید سعید شاهرخی
🔻خواب آشفته برای مدیران لرستان
🔹 استاندار لرستان خبرداد: ۱۵ مدیر در آستانه تغییر/کسانی که با رابطه در دستگاههای مختلف به کار گرفته شده اند به خانه هایشان بر می گردند.
🔹 استاندار لرستان در همایش تجلیل از بانوان که در استانداری برگزار شد از موج تغییرات در لرستان خبر داد.
🔹 سید سعید شاهرخی گفت:پست هایی که با شایستگی نبوده را پس می گیرم و همه کسانی که با رابطه در دستگاههای مختلف به کار گرفته شده اند به خانه هایشان بر می گردند وی افزود: تغییر ۱۰ تا ۱۵ مدیر روی میز کار من است و بزودی موجی از تغییرات در راه خواهد بود
🔹 استاندار افزود: در دیدار اخیر با دکتر عارف معاون اول رئیس جمهوری از وی خواستم تا وزرا در تغییر مدیریت ها تعجیل کنند تا زودتر زمینه اجرای برنامه های دولت در استان ها فراهم شود .
@andishezagros
خبرنگار؛
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
دستهبندی نشدهخرداد ۲۱, ۱۴۰۵جنایت زیست محیطی ؛جنگ معادن در شهرستان چگنی
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۵ضرورت تغییر در الگوی انتخاب شوراها
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۵تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴و معلمان نمونه در خرم آباد
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۵خلیج تا ابد فارس
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰