کد خبر : 4404
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
-

خواب آشفته برای مدیران لرستان

خواب آشفته برای مدیران لرستان

🔻خواب آشفته برای مدیران لرستان 🔹 استاندار لرستان خبرداد: ۱۵ مدیر در آستانه تغییر/کسانی که با رابطه در دستگاه‌های مختلف به کار گرفته شده اند به خانه هایشان بر می گردند. 🔹 استاندار لرستان در همایش تجلیل از بانوان که در استانداری برگزار شد از موج تغییرات در لرستان خبر داد. 🔹 سید سعید شاهرخی

🔻خواب آشفته برای مدیران لرستان

🔹 استاندار لرستان خبرداد: ۱۵ مدیر در آستانه تغییر/کسانی که با رابطه در دستگاه‌های مختلف به کار گرفته شده اند به خانه هایشان بر می گردند.
🔹 استاندار لرستان در همایش تجلیل از بانوان که در استانداری برگزار شد از موج تغییرات در لرستان خبر داد.
🔹 سید سعید شاهرخی گفت:پست هایی که با شایستگی نبوده را پس می گیرم و همه کسانی که با رابطه در دستگاه‌های مختلف به کار گرفته شده اند به خانه هایشان بر می گردند وی افزود: تغییر ۱۰ تا ۱۵ مدیر روی میز کار من است و بزودی موجی از تغییرات در راه خواهد بود
🔹 استاندار افزود: در دیدار اخیر با دکتر عارف معاون اول رئیس جمهوری از وی خواستم تا وزرا در تغییر مدیریت ها تعجیل کنند تا زودتر زمینه اجرای برنامه های دولت در استان ها فراهم شود .
@andishezagros

خبرنگار؛

الهه رشنو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.