کد خبر : 3826
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
-

توسط انجمن فعالان رسانه ای لرستان:؛

برگزاری مسابقات تنیس روی میز خبرنگاران گرامیداشت شهدای رسانه لرستان

برگزاری مسابقات تنیس روی میز خبرنگاران گرامیداشت شهدای رسانه لرستان

مسابقات تنیس روی میز ویژه خبرنگاران گرامیداشت شهدای رسانه استان در خرم‌آباد برگزار گردید . در این مسابقات که با همت انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان ، هیئت تنیس روی میز و سازمان بسیج رسانه استان برگزار گردید بیش از ۲۰ نفر از اصحاب رسانه استان در خانه پینگ پنگ خرم‌آباد بصورت جداول دوره


مسابقات تنیس روی میز ویژه خبرنگاران گرامیداشت شهدای رسانه استان در خرم‌آباد برگزار گردید .

در این مسابقات که با همت انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان ، هیئت تنیس روی میز و سازمان بسیج رسانه استان برگزار گردید بیش از ۲۰ نفر از اصحاب رسانه استان در خانه پینگ پنگ خرم‌آباد بصورت جداول دوره ای و حذفی به رقابت پرداختند که در پایان به ۱۰ نفر از برگزیدگان آقایان و بانوان جوایزی اهدا گردید .

برگزاری این مسابقات بر عهده شهرام ملکشاهیان و مژگان ناصری از اعضای هیات تنیس روی میز استان بود که جا دارد از زحمات آنان تقدیر و تشکر شود .

نفرات برتر بخش آقایان:

رضا طولابی نفر اول
منصور داودی نژاد نفر دوم
محمود داوودی نژاد نفر سوم
علی عبداله زاده نفر چهارم
مقام پنجم رضا مریدی اصل

نفرات بخش بانوان :

سمیه حسن زاده نفر اول
پریسا قربانی نژاد نفر دوم
سمیه کردعلیوند نفر سوم
زهرا جمشیدی نفر چهارم
فاطمه کردعلیوند نفر پنجم

لازم به ذکر است با توجه به در پیش بودن برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه استان این دوره از مسابقات گرامیداشت این یادواره با مشارکت اصحاب رسانه برگزار گردید .
در این مسابقات محدثه مقدم رییس انجمن صنفی فعالان رسانه ای ، سید احمد موسوی دبیر انجمن ، حمید مریدی نایب رییس انجمن ، فاطمه کردعلیوند عضو هیات مدیره و رضا مریدی اصل مسئول بسیج رسانه استان لرستان حضور داشتند .

خبرنگار؛

حانیه مسعودی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.