دیدار مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرمآباد و روسای هیئتهای بوکس و هندبال استان لرستان با سردار الهی، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان لرستان

عصر دوشنبه، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آقای ایرج سپهوند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرمآباد، به همراه آقای سجاد عطاییپور، مدیر داخلی باشگاه، و آقای محمد دولتشاهی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه، و همچنین آقایان علی رحمانی، رئیس هیئت بوکس، و علی دهقان، رئیس هیئت هندبال استان لرستان، با سردار الهی دیدار نمودند.
عصر دوشنبه، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آقای ایرج سپهوند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرمآباد، به همراه آقای سجاد عطاییپور، مدیر داخلی باشگاه، و آقای محمد دولتشاهی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه، و همچنین آقایان علی رحمانی، رئیس هیئت بوکس، و علی دهقان، رئیس هیئت هندبال استان لرستان، با سردار الهی دیدار نمودند.
در این دیدار، ضمن ارج نهادن هفته نیروی انتظامی، از سردار الهی به نمایندگی از پلیس استان لرستان، به دلیل عملکرد مثبت و حسن رفتار در این چند ساله در استان لرستان، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار؛

اخبار پیشنهادی این نویسنده::
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰