کد خبر : 3815
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
-

دیدار مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و روسای هیئت‌های بوکس و هندبال استان لرستان با سردار الهی، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان لرستان

دیدار مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و روسای هیئت‌های بوکس و هندبال استان لرستان با سردار الهی، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان لرستان

عصر دوشنبه، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آقای ایرج سپهوند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، به همراه آقای سجاد عطایی‌پور، مدیر داخلی باشگاه، و آقای محمد دولتشاهی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه، و همچنین آقایان علی رحمانی، رئیس هیئت بوکس، و علی دهقان، رئیس هیئت هندبال استان لرستان، با سردار الهی دیدار نمودند.

عصر دوشنبه، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آقای ایرج سپهوند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، به همراه آقای سجاد عطایی‌پور، مدیر داخلی باشگاه، و آقای محمد دولتشاهی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه، و همچنین آقایان علی رحمانی، رئیس هیئت بوکس، و علی دهقان، رئیس هیئت هندبال استان لرستان، با سردار الهی دیدار نمودند.

در این دیدار، ضمن ارج نهادن هفته نیروی انتظامی، از سردار الهی به نمایندگی از پلیس استان لرستان، به دلیل عملکرد مثبت و حسن رفتار در این چند ساله در استان لرستان، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار؛

محمد مهدی تقی زاده
محمد مهدی تقی زاده
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.