کد خبر : 3798
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۳۱
-

رضامقدسی؛

پیام تبریک فرماندار بروجرد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک فرماندار بروجرد به مناسبت هفته نیروی انتظامی
فرماندار بروجرد در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.؛

:به گزارش پایگاه خبری اندیشه زاگرس ،مسلم مرادی فرماندار شهرستان بروجرد در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. «مقام معظم رهبری(مدظله العالی)»

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه »، عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید.

بی تردید امنیت و آرامش امروز ، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه در کشور و به تبع آن در شهرستان شهید پرور بروجرد مهیا شده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور، استان و به ویژه شهرستان بروجرد ابراز می‌نمایم.

امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و مؤید باشید.

خبرنگار؛

رضا مقدسی
رضا مقدسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.