کد خبر : 3498
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
-

گزارش تصویری؛

میز خدمت دستگاه های اجرایی بروجرد در مصلای نماز جمعه برپا شد

میز خدمت دستگاه های اجرایی بروجرد در مصلای نماز جمعه برپا شد
به مناسبت هفته دولت میز خدمت دستگاه های اجرایی بروجرد در مصلای نماز جمعه برپا شد.؛

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اندیشه زاگرس،همزمان با گرامیداشت هفته دولت، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان بروجرد به منظور ارائه خدمات و رفع مشکلات شهروندان در مصلای نماز جمعه بروجرد برپا شد.

مسلم مرادی معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و رئیسی و شهدای دولت گفت:
برپایی میز خدمت باعث می‌شود شهروندان و مردم بصورت چهره به چهره و بی واسطه با مسئولان دیدار کنند و مردم بخشی از مطالبات و درخواست های خود را پیگیری نمایند.

خبرنگار؛

رضا مقدسی
رضا مقدسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.