کد خبر : 2584
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
-
امام جمعه و فرماندار بروجرد پای صندوق های اخذ رأی
امام جمعه و فرماندار بروجرد رأی خود را به صندوق انداختند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اندیشه زاگرس امام جمعه و فرماندار بروجرد ،صبح امروز پای صندوق های رأی در مسجد حضرت زهرا واقع در شهرک اندیشه بروجرد حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.
جحت الاسلام حسینی امام جمعه و مسلم مرادی فرماندار بروجرد در پایان پاسخگوی خبرنگاران حاضر در شعبه اخذ رأی بودند.
خبرنگار؛

اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر ۳, ۱۴۰۵«مدل چمران»؛ نسخهای برای عبور دانشگاه از آموزشِ صرف به حکمرانیِ مسئلهمحور
اجتماعیتیر ۲, ۱۴۰۵رونمایی از کتاب داستان «این منم؟ (شروع ماجرا)» نوشته محمد مهدی گودرزی
اجتماعیتیر ۱, ۱۴۰۵تأکید رئیس دادگستری و دادستان بروجرد بر خدمت صادقانه در دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت با شهدا
اجتماعیخرداد ۲۹, ۱۴۰۵فرمانداری در میدان بحران؛ قدرتالله ولدی و عبور بروجرد از روزهای سخت
برچسب ها :http://andishezagros.ir ، بروجرد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰