کد خبر : 2034
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
-

شورای اداری شهرستان سلسله به ریاست استاندار لرستان تشکیل جلسه داد

شورای اداری شهرستان سلسله به ریاست استاندار لرستان تشکیل جلسه داد

جلسه شورای اداری شهرستان سلسله به ریاست دکتر ابوطالب شفقت استاندار لرستان برگزار شد. در این جلسه گزارش مهمترین اقدامات دولت سیزدهم توسط فرماندار و امام جمعه سلسله ، و دیگر مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری به استاندار لرستان ارائه شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار و امام جمعه شهرستان و

جلسه شورای اداری شهرستان سلسله به ریاست دکتر ابوطالب شفقت استاندار لرستان برگزار شد. در این جلسه گزارش مهمترین اقدامات دولت سیزدهم توسط فرماندار و امام جمعه سلسله ، و دیگر مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری به استاندار لرستان ارائه شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار و امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی و مسئولین شهرستانی در این شوری حضور داشتند.📎 شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

خبرنگار؛

راضیه احمدی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.