کد خبر : 1889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
-

تجلیل از فرزندان شاهدشاغل مخابرات شهرستان خرم آباد درحاشیه نماز جمعه بمناسبت روز جهانی ارتباطات ومخابرات

تجلیل از فرزندان شاهدشاغل مخابرات شهرستان خرم آباد درحاشیه نماز جمعه بمناسبت روز جهانی ارتباطات ومخابرات

طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و با مشارکت مخابرات منطقه لرستان و حوزه کارمندان حضرت امیر(عج) ادارات‌کل لرستان از فرزندان شاهد شاغل در مخابرات شهرستان خرم آباد تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و مخابرات مراسم تجلیل از از فرزندان شاهد شاغل مخابرات منطقه لرستان

طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و با مشارکت مخابرات منطقه لرستان و حوزه کارمندان حضرت امیر(عج) ادارات‌کل لرستان از فرزندان شاهد شاغل در مخابرات شهرستان خرم آباد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و مخابرات مراسم تجلیل از از فرزندان شاهد شاغل مخابرات منطقه لرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان ، سرهنگ نظری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان حضرت امیر (ع) ادارات کل استان ، مدیر مالی ، مدیر منابع انسانی و مشاور امور ایثارگران در حاشیه برگزاری نماز جمعه برگزار شد.نبی اله شمسی فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان در این رابطه گفت: مخابرات منطقه ، با برنامه‌های متنوع فرهنگی در تکریم فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام است.این مراسم معنوی با حمایت حوزه مقاومت بسیج کارمندان حضرت امیر (ع) ادارات کل استان لرستان، هر هفته در محل نماز جمعه شهر خرم آباد با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

خبرنگار؛

راضیه احمدی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.