کد خبر : 1323
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 20:40
-

نواختن زنگ طبیعت به مناسبت روز درختکاری

نواختن زنگ طبیعت به مناسبت روز درختکاری

💥در اولین روز از هفته منابع طبیعی صورت گرفت: 💥نواختن زنگ طبیعت به مناسبت روز درختکاری 🔻بمناسبت روز درختکاری، زنگ طبیعت با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و منابع طبیعی استان، معاونین آموزش و پرورش، مسوولین شهرستان، کارکنان منابع طبیعی استان و شهرستان در مدرسه شهدای بانک رفاه نواخته شد. 🔻 در

💥در اولین روز از هفته منابع طبیعی صورت گرفت:

💥نواختن زنگ طبیعت به مناسبت روز درختکاری

🔻بمناسبت روز درختکاری، زنگ طبیعت با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و منابع طبیعی استان، معاونین آموزش و پرورش، مسوولین شهرستان، کارکنان منابع طبیعی استان و شهرستان در مدرسه شهدای بانک رفاه نواخته شد.

🔻 در حاشیه آیین نواختن زنگ طبیعت، حسین میرزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: فرهنگ صیانت از منابع طبیعی در بین شهروندان به ویژه کودکان باید نهادینه شود.

🔻وی با بیان اینکه منابع طبیعی ظرفیت خدادادی است که در جنبه‌ها و شئون مختلف زندگی شهروندان تاثیرگذاری بسیاری دارد، افزود: روز ۱۵ اسفندماه در تقویم کشور به نام روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است.

🔻میرزایی تولید محتواهای آموزشی در راستای ترویج فرهنگ درختکاری را ضروری دانست و تصریح کرد: تولید نماهنگ‌های آموزشی در راستای ترویج فرهنگ درختکاری برای دانش آموزان بسیارضروری است.

🔻این مقام مسوول با اشاره به اینکه، باید تولید محتواهای آموزشی در سطوح بالاتر نیز مورد دقت و توجه حوزه رشته‌های تخصصی و بین رشته‌ای در دانشگاه‌ها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز برنامه‌های متنوع و جالبی در این آیین با مشارکت آموزش و پرورش و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای نهادینه کردن فرهنگ صیانت از منابع طبیعی برگزار شد.

🔻حسین میرزایی به ظرفیت‌های عالی منابع طبیعی استان و شهرستان ها اشاره کرد و اظهار کرد: تاکنون از توانمندی سازمان‌های مردم نهاد (NGO) در راستای احیا و نگهداری منابع طبیعی استفاده‌های مناسبی در کنار تلاش دستگاه متولی شده است که امیدوارم دانش آموزان عزیز نیز مثل سازمان های مردم نهاد یار و یاور منابع طبیعی باشند.

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

تلفن امداد جنگل ومرتع ۱۳۹_۱۵٠۴

ایران سرسبزایران_قوی

همیارطبیعت باشیم

✍️ روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅