کد خبر : 1291
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 14:40
-

پویش درختکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه

پویش درختکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه

همزمان با سراسر کشور، پویش درختکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان در کمربند سبز شرق خرم آباد برگزار شد. 🔻در این راستا، حسین میرزایی مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: بنا به تفاهم نامه منعقده سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و سازمان بسیج مستضعفین در

همزمان با سراسر کشور، پویش درختکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان در کمربند سبز شرق خرم آباد برگزار شد.

🔻در این راستا، حسین میرزایی مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: بنا به تفاهم نامه منعقده سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و سازمان بسیج مستضعفین در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر “هر ایرانی، سه نهال” امروز هشتم اسفندماه به صورت سراسری و برنامه ملی با حضور بسیج سازندگی سپاه، هلال احمر، یگان حفاظت استان و… کمربند سبز خرم آباد درختکاری شد.

🔻وی اظهار کرد: در کل سهم لرستان از این تفاهم نامه ۴ میلیون و دویست هزار اصله نهال است که با جدیت تمام و با توکل بر خدا این مهم را با همکاری بسیج سازندگی سپاه اجرا خواهیم نمود.

🔻در ادامه، فرمانده بسیج سازندگی سپاه لرستان نیز بیان کرد: در لرستان، کاشت حداقل ۵۰۰ هزار اصله در دستور کار قراد دارد که سهم خرم آباد از این میزان ۶۰ هزار اصله نهال می باشد.

🔻سرهنگ احسان جهانبخش افزود: برای تحقق این امر بزرگ، از تمامی ظرفیت اقشار بسیج استفاده و برنامه کاشت در محوطه خارج از پادگان ها و در عرصه های ملی اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅