کد خبر : 7163
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۰:۳۱
-

قدردانی امام جمعه بروجرد از عملکرد فرماندار در مدیریت ناآرامی‌های اخیر

قدردانی امام جمعه بروجرد از عملکرد فرماندار در مدیریت ناآرامی‌های اخیر
در نشست شورای اداری بروجرد، امام جمعه این شهرستان از رویکرد دلسوزانه و مدیریت میدانی فرماندار ویژه در جریان ناآرامی‌های اخیر تقدیر کرد و تأکید نمود همکاری مستمر میان مسئولان امنیتی و اجرایی نقش مؤثری در حفظ آرامش منطقه داشته است.؛

به گزارش پایگاه خبری اندیشه زاگرس، در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد و به مناسبت دهه فجر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه این شهر با اشاره به رویدادهای اخیر، عملکرد فرماندار ویژه بروجرد را در مدیریت شرایط بحرانی قابل تقدیر دانست.

وی با بیان اینکه فرماندار به صورت مستمر و شبانه‌روزی پیگیر مسائل شهرستان بوده است، گفت: حضور فعال و تصمیم‌گیری‌های سریع در جلسات شورای تأمین موجب شد دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بتوانند با انسجام بیشتر عمل کنند.

امام جمعه بروجرد همچنین از تلاش همه نیروهای امنیتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حفظ آرامش عمومی قدردانی کرد و افزود: امنیت در کشور حاصل جان‌فشانی شهدا و دلسوزی مدیرانی است که برای حل مشکلات مردم و ارتقای همبستگی اجتماعی تلاش می‌کنند.

خبرنگار؛

رضا مقدسی
رضا مقدسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.