جایگاه زنان در دولت چهاردهم
پس از انتخابات اخیر و آغاز بکار دولت چهاردهم ،یکی از مباحث مهم و پرچالش پیش رو چگونگی استفاده از ظرفیت بانوان در تشکیل کابینه و تصمیمات و مقدرات اساسی و کلان کشور است.در ساحت دولت های پیشین، علیرغم استفاده توده وار زنان در بزنگاه های سیاسی, برنامه ای راهبردی جهت استفاده بهینه از ظرفیت





