اولینمدیرعامل باشگاه لیگبرتری ایران قهرمانیتیم فوتبال خیبرخرم آبادراتبریک گفت.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشیپلیمرخلیجفارس خرمآبادایرج سپهوند نوشت؛جناب آقای دکترمسعودعبدیمالکمحترمتیم فوتبال خیبرخرم آبادماراتن لیگیک فوتبال کشوردرحالیکه یکهفته ازآنباقی مانده استتیمفوتبال خیبرخرمآباد توانستبهلیگ برترایران صعودی تاریخیداشته باشدکه بیانگرمدیریت خوبوحمایتهای بی دریغ جنابعالی وتلاشدیگرعزیزان وعوامل آن باشگاه می باشدضمن تبریک ازدرگاه خداوند متعال سعادت وبهروریتان رامسألت می نمایمامیدوارم بابرنامه ریزی مناسب دررقابتهای لیگ برترایران نماینده سرافرازوشایسته برایلرتباران ایران

