وقتی مسئولان از رسانه فرار میکنند؛ بلاگرها تبدیل به سپر دفاعی میشوند
مدتهاست در استان با پدیدهای عجیب و البته نگرانکننده روبهرو هستیم؛ برخی مسئولان که ماهها ـ و بعضاً سالها ـ حتی یک نشست خبری برگزار نکردهاند، ناگهان در قاب بلاگرهایی ظاهر میشوند که نه سؤال میپرسند، نه نقد میکنند و نه حتی میدانند وظیفه رسانه چیست.این یعنی فرار از پاسخگویی و پناه بردن به «مصاحبههای