به مناسبت یک روز آلوده دیگر ما در لرستان دو زیست هستیم
به مناسبت یک روز آلوده دیگر ما در لرستان دو زیست هستیم محمد بهاری روزنامه نگار پیشکسوت، تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت لرستان هجدهمین روز آلوده خود را پشت سرگذاشته است. روزهایی که سلامت مردم را به مخاطره انداخته و نفس آنان را درسینه حبس نموده است. آلودگی هوا نه تنها به عنوان یک مسئله محیطزیستی،



