کد خبر : 910
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 14:49
-

استاندار لرستان در مراسم روز جهانی خاک عنوان کرد:

استاندار لرستان در مراسم روز جهانی خاک عنوان کرد:

اجرای عمومی درختکاری مستلزم درک مناسب از ظرفیت های خاک و درخت است ➖استاندار لرستان گفت: برداشتن قدم های مناسب در مسیر اجرای عمومی درختکاری مستلزم درک مناسب از ظرفیت های اساسی دو عنصر خاک و درخت می باشد. ➖به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار شنبه یازدهم


اجرای عمومی درختکاری مستلزم درک مناسب از ظرفیت های خاک و درخت است

➖استاندار لرستان گفت: برداشتن قدم های مناسب در مسیر اجرای عمومی درختکاری مستلزم درک مناسب از ظرفیت های اساسی دو عنصر خاک و درخت می باشد.

➖به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار شنبه یازدهم آذرماه در مراسم روزجهانی خاک عنوان کرد: صاحب و متولی طرح کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یکی از برنامه های در دست اجرا در دولت سیزدهم، مردم بوده و توسط آنها انجام خواهد شد.

➖وی با اشاره به سهم ۳۰ میلیونی استان لرستان در طرح کاشت یک میلیارد درخت، تصریح کرد: سهم هر لرستانی در این برنامه کاشت بین ۱۵ تا ۲۰ نهال در طول چهار سال می باشد.

➖زیویار همچنین به نقش مهم رسانه ها در برنامه کاشت نهال توسط مردم اشاره کرد و گفت: اصل این برنامه برای رسانه ها بوده و نقش مهم تبلیغ و تبیین و تشویق مردم برای مشارکت در آن را اصحاب رسانه ها ایفا می کنند.

➖استاندار خاک و درخت را دو کارخانه ی عظیم با کارکردهای حیاتی از جمله تولید غذا، تثبیت خاک، تجزیه و تبدیل ضایعات به مواد قابل استفاده سایر موجودات، تصفیه خانه ی طبیعی هوا، کنترل سیلاب ها و ذخیره ی آب های زیرزمینی برای انسان و اکوسیستم برشمرد و اظهار کرد: ما باید بتوانیم درک بهتری نسبت به استفاده از این امکانات خدادادی داشته و در جهت مصرف بهینه و درست از این ظرفیت ها گام برداریم.

➖در این مراسم که در دامنه ی کمرسیاه خرم آباد برگزار شد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل حوزه ی استانداری، امور روستایی، منابع طبیعی، جهادکشاورزی و صمت، شهردار خرم آباد، جمعیت هلال احمر،اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان خرم آبادی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅