کد خبر : 883
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 14:15
-

اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان لرستان

اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان لرستان

صبح امروز مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با حضور مقامات استانی، روزنامه‌نگاری، مدیران مسئول ، خبرنگاران و … در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد. لازم به ذکر است از ۲۴۰ اثر ارسالی به دبیر خانه این جشنواره ۶ اثر در قالب خبر ، ۶۶ گزارش

صبح امروز مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با حضور مقامات استانی، روزنامه‌نگاری، مدیران مسئول ، خبرنگاران و … در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد. لازم به ذکر است از ۲۴۰ اثر ارسالی به دبیر خانه این جشنواره ۶ اثر در قالب خبر ، ۶۶ گزارش ،۱۱ گزارش تصویری و عکس، ۱۹ مصاحبه ، ۶۵ یادداشت و سرمقاله ، ۳۸ تیتر ، ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵ طراحی و صفحه آرایی و ۲ کلیپ بوده‌ است. این جشنواره در ۱۰ بخش عمومی شامل یادداشت، سرمقاله و مقاله، گزارش (خبری-تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، عکس (خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و کاریکاتور، طنز مکتوب کاریکلماتور، طراحی و صفحه‌آرایی، خبر و کلیپ (فضای مجازی) و ۲ بخش ویژه شامل شعار سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری و کرونا و مدافعان سلامت برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خبرنگار سه شنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

با سلام و احترام

در حالی که به روزنامه نگاران و خبرنگاران سایر استانها اجازه شرکت در همه جشنواره های استانی کشور داده نمی شود و صرفا مجاز به شرکت در جشنواره های استان محل سکونت خود هستند متاسفانه به خاطر سهل انگاری دبیرخانه های جشنواره های مطبوعات اسم یک خبرنگار گرگانی به نام وحید حاج سعیدی در همه جشنواره های استانی به عنوان نفر برگزیده اعلام می شود .
از مراجع نظارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم تا حقی از بقیه نویسندگان و فرهیختگان در حوزه روزنامه نگاری ضایع نگردد.
با تشکر

امان جمعه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

سلام دوست عزیز
شرکت در جشنواره های مطبوعات بر اساس محل سکونت افراد نیست. بلکه افرادی که آن در نشریات قلم می زنند ، مجاز به شرکت در جشنواره هستند.
در ضمن شما باید از اینکه همشهری تان در تمام جشنواره ها رتبه می آورد خوشحال باشید.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅