کد خبر : 836
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 19:17
-

نقشه‌ای برای تصاحب صندلی استاندار؛

محمد مهدی تقی زاده؛

ردپای آقازاده تهران نشین در چپاول اعتبارات ارشاد اسلامی و طراحی کودتا ۳ضلعی مدیریت

ردپای آقازاده تهران نشین  در چپاول اعتبارات ارشاد اسلامی و طراحی کودتا ۳ضلعی مدیریت

بی‌شک شعار دولت سیزدهم مبارزه جدی با آقازادگی بود و تا حدی هم موفق به برخورد با آقازادگان پشت پرده شد ولی در لرستان همچنان آقازاده تهران نشین دستش از حدود ۴ میلیارد اعتبار فرهنگی کوتاه نشده است. مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که چندی قبل در جایگاه معاونت فرهنگی و مطبوعاتی حضور

بی‌شک شعار دولت سیزدهم مبارزه جدی با آقازادگی بود و تا حدی هم موفق به برخورد با آقازادگان پشت پرده شد ولی در لرستان همچنان آقازاده تهران نشین دستش از حدود ۴ میلیارد اعتبار فرهنگی کوتاه نشده است.

مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که چندی قبل در جایگاه معاونت فرهنگی و مطبوعاتی حضور داشت اعتبارات فرهنگی این اداره‌کل را در قالب انجام برنامه‌های کاغذی و فاکتور سازی به انجمن‌هایی داده است که ردپای این آقازاده در هیات موسس اکثر آنها به چشم می‌خورد.

حال دم خروس آنجا نمایان گشته که اسفند ۱۴۰۱ آقازاده تهران‌نشین، معاون سیاسی فعلی و مدیرکل کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با ثبت یک سازمان مردم نهاد (سمن) پا را از پشت پرده فراتر نهاده و علنی به میدان آمده‌اند.

گفتنی است چند ماهی است کانالی در فضای مجازی که منتسب به این آقازاده است با حمله به استاندار لرستان، عملکرد دولت سیزدهم در لرستان را زیر سوال برده و به تخریب اقدامات استاندار و دولت پرداخته است.

اکنون سوال اینجاست تقویت این موسسات با هدف تخریب استاندار توسط معاون سیاسی استاندار و مدیرکل کنونی ارشاد صورت گرفته است یا نه!!؟

آیا دلیل این اتحاد پشت پرده چشم داشتن به صندلی فرهاد زیویار است!؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅