کد خبر : 7338
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۶:۳۴
-

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴و معلمان نمونه در خرم آباد

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴و معلمان  نمونه در خرم آباد

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴ و معلمان نمونه در خرم‌آباد – صبح امروز پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت، به مناسبت هفته معلم، مراسم باشکوه تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴ و همچنین معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ در سالن اجتماعات کانون ادب برگزار شد.‌این مراسم که با همت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴ و معلمان نمونه در خرم‌آباد – صبح امروز پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت، به مناسبت هفته معلم، مراسم باشکوه تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴ و همچنین معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ در سالن اجتماعات کانون ادب برگزار شد.‌این مراسم که با همت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد برگزار گردید، با حضور گرم فرهنگیان و مسئولان ارشد برگزار شد. از جمله مهمانان حاضر در این مراسم می‌توان به آقای هادی هاشمی‌نیا (نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی)، جناب آقای نورالدین درمنان (فرماندار خرم‌آباد)، آقای کریمی (فرمانده سپاه پاسداران خرم‌آباد)، مدیران سنوات گذشته ناحیه یک، نخبگان، معلمان نمونه و همچنین سرپرستان، معاونین و کارشناسان فعلی این اداره اشاره می‌شود.‌در این برنامه، از ۱۴۰ بازنشسته سال ۱۴۰۴ و معلمان برگزیده در سطوح منطقه‌ای و استانی قدردانی و تجلیل شد

خبرنگار؛

الهه رشنو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.