تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴و معلمان نمونه در خرم آباد

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴ و معلمان نمونه در خرمآباد – صبح امروز پنجشنبه، ۱۷ اردیبهشت، به مناسبت هفته معلم، مراسم باشکوه تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴ و همچنین معلمان نمونه منطقهای و استانی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ در سالن اجتماعات کانون ادب برگزار شد.این مراسم که با همت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خرمآباد
تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴ و معلمان نمونه در خرمآباد – صبح امروز پنجشنبه، ۱۷ اردیبهشت، به مناسبت هفته معلم، مراسم باشکوه تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴ و همچنین معلمان نمونه منطقهای و استانی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ در سالن اجتماعات کانون ادب برگزار شد.این مراسم که با همت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خرمآباد برگزار گردید، با حضور گرم فرهنگیان و مسئولان ارشد برگزار شد. از جمله مهمانان حاضر در این مراسم میتوان به آقای هادی هاشمینیا (نماینده مردم خرمآباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی)، جناب آقای نورالدین درمنان (فرماندار خرمآباد)، آقای کریمی (فرمانده سپاه پاسداران خرمآباد)، مدیران سنوات گذشته ناحیه یک، نخبگان، معلمان نمونه و همچنین سرپرستان، معاونین و کارشناسان فعلی این اداره اشاره میشود.در این برنامه، از ۱۴۰ بازنشسته سال ۱۴۰۴ و معلمان برگزیده در سطوح منطقهای و استانی قدردانی و تجلیل شد
خبرنگار؛
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
دستهبندی نشدهخرداد ۲۱, ۱۴۰۵جنایت زیست محیطی ؛جنگ معادن در شهرستان چگنی
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۵ضرورت تغییر در الگوی انتخاب شوراها
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۵تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۴و معلمان نمونه در خرم آباد
دستهبندی نشدهاردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۵خلیج تا ابد فارس
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰