ناظران بازار خرم آباد در خواب

مردم هر روز زیر بار تورم له میشوند، اما مغازهدارها با پاک کردن برچسب قیمت، اجناس را به نرخ دلخواه میفروشند. – دستگاههای نظارتی هم ظاهراً فقط اسم «نظارت» را یدک میکشند؛ چون اگر این هرجومرج اسمش کنترل باشد، پس بیقانونی هم لابد یک مدل مدیریت اقتصادی است! – بازار شده میدان تاختوتاز سودجویان، و
مردم هر روز زیر بار تورم له میشوند، اما مغازهدارها با پاک کردن برچسب قیمت، اجناس را به نرخ دلخواه میفروشند. – دستگاههای نظارتی هم ظاهراً فقط اسم «نظارت» را یدک میکشند؛ چون اگر این هرجومرج اسمش کنترل باشد، پس بیقانونی هم لابد یک مدل مدیریت اقتصادی است! – بازار شده میدان تاختوتاز سودجویان، و مردم تماشاگران بیپناه این نمایش تلخاند. – پرسش ساده است: مسئولان دقیقاً بر چه چیزی نظارت میکنند؟ چون آنچه دیده میشود، فقط بیتوجهی و بیمسئولیتی است.
خبرنگار؛

اخبار پیشنهادی این نویسنده::
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰