انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره انجمن صنفی فعالان رسانهای استان لرستان

در نشست مشترک مجمع عمومی عادی و فوقالعاده انجمن صنفی فعالان رسانهای استان لرستان که با حضور اکثریت اعضا در سالن جلسات سازمان بهزیستی استان برگزار شد، انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن برگزار گردید. در این جلسه، ضمن بررسی و تصویب تغییراتی در اساسنامه از جمله افزایش حق عضویت و امکان عضویت فعالان رسانهای
در نشست مشترک مجمع عمومی عادی و فوقالعاده انجمن صنفی فعالان رسانهای استان لرستان که با حضور اکثریت اعضا در سالن جلسات سازمان بهزیستی استان برگزار شد، انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن برگزار گردید.
در این جلسه، ضمن بررسی و تصویب تغییراتی در اساسنامه از جمله افزایش حق عضویت و امکان عضویت فعالان رسانهای در انجمن، رأیگیری برای انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره و بازرس انجام شد که نتایج آن به شرح زیر اعلام گردید:
🔹 اعضای منتخب هیأت مدیره:
- سید احمد موسوی – ۷۳ رأی
- سهراب فرشاد – ۶۸ رأی
- فیروز اکبری – ۵۲ رأی
- غلامرضا مهرابی – ۵۱ رأی
- یاسر نظری چگنی – ۵۰ رأی
- مریم نادری – ۴۵ رای
- مصطفی باقری – ۴۴ رأی
🔹 بازرس منتخب انجمن:
- محمدمهدی تقیزاده – ۶۲ رأی
در پایان مجمع، نخستین جلسه هیأت مدیره جدید برگزار شد و طی آن، مسئولیتهای داخلی به شرح زیر تعیین گردید:
- رئیس هیأت مدیره: سید احمد موسوی
- دبیر: سهراب فرشاد
- نایب رئیس: فیروز اکبری
- خزانهدار: غلامرضا مهرابی
- اعضای هیأت مدیره: یاسر نظری، مصطفی باقری، مریم نادری
خبرنگار؛

اخبار پیشنهادی این نویسنده::
برچسب ها :پایگاه خبری اندیشه زاگرس ، لرستان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰