کد خبر : 5365
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۵
-

بانوی بروجردی به چندین بیمار زندگی دوباره بخشید

بانوی بروجردی به چندین بیمار زندگی دوباره بخشید
بانوی بروجردی به چندین بیمار زندگی دوباره بخشید؛

به گزارش پایگاه خبری اندیشه زاگرس، زنده‌یاد ستاره شعبانی، به دنبال سانحه تصادف در هشتمین روز فروردین ۱۴۰۴ به بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) اراک منتقل و در بخش icu این مرکز بستری شد.

علیرغم تلاش‌های گسترده تیم پزشکی، متاسفانه در ۱۷ فروردین‌ماه، مرگ مغزی این بیمار جوان توسط تیم تخصصی اهدای عضو شامل متخصص مغز و اعصاب، جراح مغز و اعصاب، متخصص بیهوشی، متخصص داخلی و پزشکی قانونی تائید شد.

با تلاش‌های تیم پیوند اعضای دانشگاه و با رضایت خانواده فداکار این مرحومه، ساعت یک بامداد ۱۸ فروردین، فرآیند اعزام برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران انجام و قلب، کبد و کلیه‌های زنده‌یاد ستاره شعبانی در اقدامی انسان‌دوستانه به بیماران نیازمند اهدا شد و به چندین نفر زندگی دوباره بخشید.

خبرنگار؛

رضا مقدسی
رضا مقدسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.