ما نیاز به مسئولین شجاع داریم نه مسئولی که دنبال حفظ صندلی است
امام جمعه شهرستان دورود: تو چه مسئولی هستی چرا قانون رابه نفع مردم خم نمی کنی از چه چیزی می ترسی یعنی این صندلی این قدر برای شما ارزش دارد به گزارش خبرنگار اندیشه زاگرس در دورود حجت الاسلام والمسلمین قائدرحمتی در خطبه دوم نماز جمعه ۵_بهمن_۱۴۰۳با اشاره به حضور استاندار در شهرستان گفتند که
امام جمعه شهرستان دورود: تو چه مسئولی هستی چرا قانون رابه نفع مردم خم نمی کنی از چه چیزی می ترسی یعنی این صندلی این قدر برای شما ارزش دارد
به گزارش خبرنگار اندیشه زاگرس در دورود حجت الاسلام والمسلمین قائدرحمتی در خطبه دوم نماز جمعه ۵_بهمن_۱۴۰۳با اشاره به حضور استاندار در شهرستان گفتند که در این سفر پر خیر و برکتی بود ان شاءالله که نتایج و مسائلی که بررسی شد در این زمینه شهرمان را به وضعیت فرهنگی مطلوبی که لازم است برسانیم
وی افزود همه ما باید این را بدانیم یکی از نکات این است که ما نیاز داریم به مسئولین شجاع مسئولین اداره ها باید شجاع باشند این را آقای استاندار محترم در معارفه خود عرض کردند ما لرها معروف به شهامت و شجاعت و غیرت و در برابر ظلم گردن کش هستیم اماچرا وقتی مسئول می شویم یک امضا هم از ما برنمی آید طرف کارش انجام شده است زحمتش را کشیده دوندگی لازم را انجام داده اما وقتی پروسه اداره ها میرسد یک سال بنده خدا باید دوندگی کند تو چه مسئولی هستی چرا قانون رابه نفع مردم خم نمی کنی از چه چیزی می ترسی یعنی این صندلی این قدر برای شما ارزش دارد که حاضرهستی بنده خدا این همه زحمت می کشد این همه تلاش می کند اما وقتی می رسد به این سیستم بوروکراسی فرسوده ای که داریم متاسفانه گرفتار بعضی شخصیت ها بعضی آدم هایی میشوند که ضعف دارند و ترس دارند که نکند این امضا را بزنم فردا چهار نفر یا رسانه ای سرو صدا کنند در این زمینه واقعا ضعیف هستیم.
امام جمعه دورود بیان داشت نسبت به صنعتگران، تولید کنندگان،کارخانجات و کسانی که می خواهند اشتغال ایجاد کنند کارآفرینی کنند یک مسئله فرهنگی یا یک معضل اجتماعی رامی خواهند در شهر ما جمع کنندهمه ما باید بیاییم پشت این فرد بایستیم و مسیر را برایش هموار کنیم تا بتواند کارش را به درستی انجام دهد اگر دیدیم واقعا نیتش نیت درستی است کارش کار واقعی است نه مثل سرمایه گذاری که آمد تسهیلات را گرفت خداحافظ رفت نه اگر واقعا دیدیم کسی در میدان می خواهد برای پیشبرد این شهر کاری کند از این سرمایه گذار باید حمایت همه جانبه شود مشارکت مردم خیلی نیاز است برای از بین بردن مشکلاتمان نیاز به یک وظیفه جدی همه مردم داریم مردم مسئول هستند همه مسئول هستیم دو شقه نشویم که یک صف مردم و یک صف مسئولین باشند همه ما مسئول هستیم و یک تکلیف جدی همه ما داریم چون هر کدام از ما یک رسانه مخصوص هستیم کسانی که اهل رسانه اند اگر جایی مشکلی ایجاد میشود همه ما نرویم آن مشکل و آن مسئول را سنگ بزنیم به جای این که سنگ بیندازیم هنوز کار را بررسی نکردیم
ححت الاسلام والمسلمین قائدرحمتیگفتند گاهی وقتها کسی در فضای مجازی یک مطلب می نویسد قبل از این که بنویسی برو ببین آیا این حرف درست یا نادرست است برو پیش مسئول مربوطه از او توضیح بخواه شاید او توجیهی داشت برای کار خودش وقتی توضیح خواستی توجیه شدی اگر پیگیری کردی اگر یک بار دو بار سه بار دیدیم واقعا نه طرف غرض و مرض دارد اگه این طوری شد آن موقع در فضای مجازی منعکس می شود همه ما باید بیائیم کنار مسئول قرار بگیریم تا کار پیش برود
✍️سید محمد موسویان

خبرنگار؛
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
دستهبندی نشدهبهمن ۲۱, ۱۴۰۴افتتاح یک واحد پرورش مرغ گوشتی ۴۰هزار قطعه ای در دورود
دستهبندی نشدهبهمن ۹, ۱۴۰۴دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۵۴ کیلو گرم انواع مواد در دورود
دستهبندی نشدهبهمن ۹, ۱۴۰۴انتصاب سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی دورود
دستهبندی نشدهبهمن ۹, ۱۴۰۴راهیابی ۵ عضو علیالبدل شورای ششم شهر دورود به عضو ثابت شورا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰