در بروجرد اتفاق افتاد؛؛
رضامقدسی؛
آیین تجلیل از خبرنگاران بروجرد با حضور مسئولان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اندیشه زاگرس صبح امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بروجرد با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه ، مسلم مرادی فرماندار و حمید آقایی رییس اداره ارشاد بروجرد برگزار شد
در این جلسه حجت الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد ضمن تبریک روز خبرنگار و تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا مخصوصا شهید صارمی گفت:خبرنگاران می توانند امانت دار و کمک حال مسئولان باشند. آنها باید واقعیات را منتشر کنند و می توانند راه حل های مناسب جهت حل مشکلات ارائه دهند.
وی همچنین ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از آغاز تا کنون هزینه های زیادی متحمل شده و عزیزان زیادی از دست داده است اما با این وجود به راه خود ادامه خواهد داد.
مسلم مرادی فرماندار بروجرد نیز در آغاز سخنان خود روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: خبرنگاران به عنوان جهادگران عرصه تبیین در رفع مشکلات موجود جامعه در تلاش بوده و در این راستا توانستهاند اقدامات گستردهای را انجام دهند.
مرادی همچنین گفت: مدیریت چالشها و رفع موانع و مشکلات شهرستان تنها با همکاری و مساعدت همه دستگاهها و حضور خبرنگاران انجام میشود.
وی همچنین ادامه داد:از خبرنگاران میخواهم در انتشار اخبار اخلاق را رعایت کنند و روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند.
خبرنگار؛

اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر ۳, ۱۴۰۵«مدل چمران»؛ نسخهای برای عبور دانشگاه از آموزشِ صرف به حکمرانیِ مسئلهمحور
اجتماعیتیر ۲, ۱۴۰۵رونمایی از کتاب داستان «این منم؟ (شروع ماجرا)» نوشته محمد مهدی گودرزی
اجتماعیتیر ۱, ۱۴۰۵تأکید رئیس دادگستری و دادستان بروجرد بر خدمت صادقانه در دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت با شهدا
اجتماعیخرداد ۲۹, ۱۴۰۵فرمانداری در میدان بحران؛ قدرتالله ولدی و عبور بروجرد از روزهای سخت
برچسب ها :بروجرد ، پایگاه خبری اندیشه زاگرس ، رضا مقدسی ، لرستان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰