کد خبر : 1456
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 16:04
-

هنوز استان لرستان در المپیک صاحب مدال نشده است

هنوز استان لرستان در المپیک صاحب مدال نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت : یکی از معضلات ورزش استان نبود سیستم ارزیابی عملکرد در این اداره کل است، ما دیگر نمی‌پذیریم که براساس سلایق مختلف حمایت‌‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان را احداث کنیم. والیزاده مرادی در دیدار با بزرگان ورزش کاراته لرستان با تاکید به احداث زیرساخت‌های ورزشی استان براساس آمایش سرزمین،

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت : یکی از معضلات ورزش استان نبود سیستم ارزیابی عملکرد در این اداره کل است، ما دیگر نمی‌پذیریم که براساس سلایق مختلف حمایت‌‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان را احداث کنیم.

والیزاده مرادی در دیدار با بزرگان ورزش کاراته لرستان با تاکید به احداث زیرساخت‌های ورزشی استان براساس آمایش سرزمین، افزود : در گذشته سالن‌های ورزشی در مناطقی احداث شد که در آن رشته هیچ استعدادی وجود نداشت، ما در گذشته فقط آزمون و خطا کرده‌ایم.

وی بیان کرد : یکی از معضلات ورزش استان نبود سیستم ارزیابی عملکرد در اداره کل ورزش و جوانان است , ما دیگر نمی‌پذیریم که براساس سلایق مختلف حمایت‌‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان را احداث کنیم، منابع مالی باید براساس ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی گفت : ورزش استان کورکورانه مدیریت می‌شود، با این سیستم مدیریتی هیچ موفقیتی در ورزش بدست نمی‌آید، باید جوابگو باشیم که چرا بعد از گذشت چهل و پنج سال از گذشت انقلاب هنوز استان لرستان در المپیک صاحب مدال نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅