کد خبر : 1433
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 - 2:12
-

تفرجگاها بابت کدام خدمات این چنین مبالغی به عنوان ورودی دریافت میکنند

تفرجگاها بابت کدام خدمات این چنین مبالغی به عنوان ورودی دریافت میکنند

در سال های اخیر صنعت گردشگری و جذب توریست در کشور توسعه چشم گیری یافته و همگی در تلاش هستند که با ارائه خدمات و کیفیت مناسب مناطق نه چندان زیبای خود رو به قطب توریستی تبدیل کنند و در این راه موفق بودند ولی در استان لرستان با وجود تمام جاذبه های باستانی و

در سال های اخیر صنعت گردشگری و جذب توریست در کشور توسعه چشم گیری یافته و همگی در تلاش هستند که با ارائه خدمات و کیفیت مناسب مناطق نه چندان زیبای خود رو به قطب توریستی تبدیل کنند و در این راه موفق بودند ولی در استان لرستان با وجود تمام جاذبه های باستانی و طبیعی خدادادی بیشتر سعی در دفع گردشگر دارند و به جای بالابردن خدمات و کیفیت مناسب فقط با زدن باجه عوارضی مبادرت به دریافت مبالغ هنگفت ورودی می کنند آن هم بدون ارائه خدمات!!!

به عنوان مثال در منطقه آبشار بیشه با وجود آن همه زیبایی و جاذبه در ده سال گذشته هیچگونه توسعه ای در این منطقه ایجاد نشده در صورتی که آنجا فاقد پارکینگ مناسب آن هم با این حجم مسافر است. یا بجز دستشویی های غیر بهداشتی که احداثی دهه پیش می باشند هیچ افزایش سرویس های بهداشتی شاهد نیستیم. یا با توجه به علاقه مسافران به اسکان شبانه و چادر زدن سکوهای مناسبی در منطقه احداث نشده یا در صورت اسکان در اقامتگاهای آنجا هیجگونه نظارتی در بحث مدیریت مبالغ دریافتی نیست. ویا در استانی که به مهمان نوازی و مهربانی معروف است رفتار بعضی افراد مستخدم در محل دور از شائن این دیار می باشد.

که توجه به موارد مذکور در صورت تداوم کج سلیقه ای و عدم نظارت دستگاه های مربوطه بی شک بحث فرار گردشگر و نبودن مقصد گردشگری به یکی از مشکلات استان اضافه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅