کد خبر : 1206
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 12:53
-

طراحی ۴۳ بستۀ سرمایه‌گذاری گردشگری در لرستان

طراحی ۴۳ بستۀ سرمایه‌گذاری گردشگری در لرستان

عطا حسن‌پور، شامگاه دوشنبه، با اشاره به طراحی بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در لرستان، اظهار داشت: ۱۲ فرصت و ۴۳ بستۀ سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری این استان شناسایی شد‌ه‌است. او افزود: موافقت اصولی بی‌نام برای بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری لرستان صادر شده‌ ‌تا سرمایه‌گذاران بدون اتلاف وقت برای اجرای این پروژه اقدام کنند. مدیرکل میراث‌فرهنگی،

عطا حسن‌پور، شامگاه دوشنبه، با اشاره به طراحی بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در لرستان، اظهار داشت: ۱۲ فرصت و ۴۳ بستۀ سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری این استان شناسایی شد‌ه‌است.

او افزود: موافقت اصولی بی‌نام برای بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری لرستان صادر شده‌ ‌تا سرمایه‌گذاران بدون اتلاف وقت برای اجرای این پروژه اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با بیان اینکه مجوزهای بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در این استان از دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ شده‌است، عنوان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند به اپلیکیشن لرستان‌سفر و یا به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مراجعه کنند.

او بیان کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری لرستان شامل تنوعی از تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های گردشکری، مراکز گردشگری آبی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مراکز تفریحی است.

حسن‌پور گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری لرستان به‌صورت ویژه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی معرفی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروندخبرنگار ما ارسال✅