پیام تبریک مدیر شعب پست بانک استان لرستان به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار بسماللهالرحمنالرحیم ۱۷ مرداد، روز پاسداشت قلم، اندیشه و تعهد است؛ روزی که به یاد میآورد رسالت سنگین خبرنگاران را در آگاهیبخشی، انعکاس حقیقت و صیانت از حقوق مردم. خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعهاند و با تلاش بیوقفه،
🔻به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه لرستان سرتیپ دوم پاسدار نعمتالله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (علیهالسلام) استان لرستان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر نمودند بسم الله الرحمن الرحیم ۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگاری از دیار پرافتخار لرستان شهید «محمود صارمی» و روز پاسداشت مقام شامخ خبرنگار، فرصت مغتنمی است برای تجلیل
خبرنگار بودن فقط یک شغل نیست… یعنی بودن در دل حادثه، شنیدن حقیقت از عمق دردها و روایتش با تمام وجود. یعنی وقتی دیگران در آرامشاند، تو در دل ماجراهایی که گاهی تلخن، ایستادی تا صدای بیصداها باشی. ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، روز تمام کسانیست که با قلم، دوربین یا حتی یک گوشی ساده، روایتگر
به گزارش روابط عمومی و رسانه قرارگاه عملیاتی ۸۴ پیاده لرستان ، امیر سرتیپ دوم ستاد بختیار کرمی نیا، فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در پیامی۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است بسم الله الرحمن الرحیم روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاشها و زحمات خستگیناپذیر
در روزگاری که فرهنگ لرستان بیش از پیش نیازمند نوسازی، نوآوری و حضور نیروهای جوان، خلاق و دغدغهمند است، رقابت دو فرد بازنشسته با ۳۵ و ۳۹ سال سابقه خدمت برای تصاحب صندلی مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، پرسشهای جدی را در میان فعالان و دلسوزان فرهنگی استان برانگیخته است. این دو چهرهی