دیدار مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرمآباد و روسای هیئتهای بوکس و هندبال استان لرستان با سردار الهی، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان لرستان
عصر دوشنبه، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آقای ایرج سپهوند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرمآباد، به همراه آقای سجاد عطاییپور، مدیر داخلی باشگاه، و آقای محمد دولتشاهی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه، و همچنین آقایان علی رحمانی، رئیس هیئت بوکس، و علی دهقان، رئیس هیئت هندبال استان لرستان، با سردار الهی دیدار نمودند.








