گپ وگفتگویی کوتاه بامدیرعامل آکادمی ستاره سازآقای احمدبازوند؛
✍️ایرج درویشی «به آینده باشگاه ستاره سازخوشبین هستم»احمدبازوندمدیرآکادمی باشگاه ستاره سازدرگفتگوباخبرنگاراندیشه زاگرسدرخصوص برنامه های آکادمی و باشگاه ستاره سازبیان کرد؛اساسا مسیررشدفوتبالیست هادرآکادمی هاهستندوازطریق همین آکادمی هابهترمی توانندخودرابه فوتبال کشورمعرفی کنندمادرآکادمی ستاره سازقوانین وبرنامه های اصولی وحرفه ای رادرنظرگرفته ایموبیشترسعیدراخلاق حرفه ایگری داریمتاازاین طریق اخلاق ونظم رادر سرلوحه کارخودقراردهندوهمین رعایت کردن اخلاق حرفه ای ونظم درتمرینات


